Het Grote incoming topic Deel XI

De knoop is doorgehakt. Zo lang in dubio gezeten en getwijfeld, maar nu komt ie er echt aan:

CWC SBS MK2, issued aan de Special Boat Service

Wel verzoek gedaan om een grijze band met zwarte hardware, ipv de zwarte hierboven afgebeeld.

26 likes

78 likes

Komende week deze seiko5 om de pols, met een nato strap grijs zwart erbij besteld. Mooi dagelijks horloge voor mij. En ga daarnaast toch maar doorsparen voor mijn ‘klapper’ diver, mijn budget nu vind ik net niet wat ik echt wil. Dus gewoon geduld hebben en tot die tijd lekker trots met deze onwijs gave dial rondlopen :wink:

!

26 likes

Oeh… dat is heel gaaf! :clap: 42mm?

1 like

Niets mis mee hoor.
Ik heb hem een paar jaar geleden gemod met een saffier glas en mesh bandje. :+1:

1 like

yep!

Kijk uit naar je NA-topic! :grin:

1 like

:grin:

1 like

Cool!

1 like

Wauw! Heel gaaf!

1 like

dank je, ben erg benieuwd naar het micro-rotor uurwerk :grinning:

1 like

Heel vet. Met dit uurwerk heb ik hem nog niet gezien. Gaaf ook met die micro rotor. Hopelijk volgt er nog een NA.

1 like

Mooie horloges ! Veel draagplezier gewenst .

1 like

ja vast wel! :grinning:

2 likes

In een topic van eind 2024 alhier over voorgenomen aankopen in 2025 gaf ik aan te gaan voor een Cartier Tank Solarbeat. Uiteindelijk is het die niet geworden, na eerst nog eens wat vergelijkende recensies tot mij te hebben genomen. Er was een mooie te koop op Chrono voor uiteindelijk 3.200 van een Duitser, maar de mooiere wijzerplaat, de betere band en de lange levensduur van de batterij hebben mij doen besluiten om toch de reguliere quartz te kiezen.
Ik verwacht/hoop/bid dat deze dan een dezer dagen bij me wordt bezorgd, niet van Sinterklaas, maar wel uit Spanje:

34 likes

Beetje in de ban van Tudor op het moment. Lollypop.

77 likes

Heel erg mooi!

1 like

Heel fraai, je zou hem bijna andersom gaan dragen.

2 likes

ja, om te zien hoe laat het is heb ik een telefoon… :grinning:

2 likes

Tof Tom!

1 like