Het Grote incoming topic Deel XI

Ik heb hier laatst ook een horloge voorbij zien komen waarbij een lid door een handelaar even de band aan had laten passen. De lugs zaten daarna onder de krassen. Ik kan mij voorstellen dat je aan het verhaal van de koper gaat twijfelen, maar juweliers daarentegen maken het soms ook grove fouten. Daarom wil ik een tweedehands horloge altijd eerst zelf in mijn handen hebben gehad. Daarmee voorkom je zoveel gezeik.

1 like

Ik had t bij de rolex ad. It happens. Mijn 114060 kwam met bandenwisselsporen :rofl: .

1 like

Dit geloof je toch niet? En dan zeker aanbieden dat ze hem op hun kosten laten polijsten?

Och.

Jij wel? Heb je je schouders opgehaald en ben je naar buiten gelopen dan?

Dibs! Denk ik :face_with_peeking_eye:

Het viel me thuis op. En ik was allang blij met een rolex bij de AD.

1 like

Hoe ernstig was het?

Gewoon bandenwisselkrasjes.

Dit is toch ernstig eigenlijk. Koop je iets nieuws en dan is het beschadigd en dan laat je het maar omdat je het mocht kopen. :joy:

2 likes

Ja dat is misschien nog wel een goede optie!

Even los van het zure verhaal rondom de band; het blijft wel een tof horloge! :ok_hand:t3:

2 likes

Oeps weer op de bestelknop gedrukt. Nu nog een sailcloth strap in een tof kleurtje en klaar voor de zonneschijn :grin:

33 likes

Inmiddels binnen en gemonteerd. Vind ze allemaal best mooi tot heel fraai. De groene wat buiten mijn comfort zone maar eigenlijk wel daarom de leukste.

52 likes

Yes. Soms komt iets langs waarvan je weet dat je moet toeslaan. :sunglasses::smile:

Dinsdag komt deze.

80 likes

Oef :drooling_face:

1 like

Ach, toch gewoon in rolex vintage shitter draadje.

Heel tof. Zomerbeater?

1 like

Dinsdag 1 april bedoel je?

9 likes

Zonnetje schijnt, dus een solar incoming. Een GMT zelfs, die had ik nog niet. Ondanks dat ik eigenlijk altijd in deze tijdzone verblijf…

19 likes

5 likes