Tof!
Ik heb deze ook gehad, maar weer verkocht. Z’n broertje, de Commando, heb ik wel nog. Als je in Parijs bent, ff langsgaan bij de winkel in de Marais, erg leuke ervaring.
Heel nice!
Zie hier het nadeel van schroefbanden. Pin and collar for the win.
Hoe was de staat van het horloge omschreven? Als je er niks meer mee kan, dan kan, dan moet je er zeker wel wat mee kunnen.
Van harte! Enige horloge waarvan ik spijt heb dat ik hem wegdeed. Misschien komt ie er ooit wel weer!
Ben langzaam maar zeker de vintage rabbithole aan het opzoeken…
CWC G10 uit 1990. Fingers crossed dat het geen kat in de zak is.
Het horloge stond omschreven als “zeer goed”. De verkoper omschreef het horloge zelf als excellent met enkel wat microkrassen.
Ik heb contact gehad met de verkoper en hij liet een factuur zien waar hij het horloge had gekocht. Op de factuur stond dat het horloge op maat is gemaakt en zodoende legt hij de schuld bij de juwelier…
De 2 schakels op de foto krijg ik niet uit elkaar en heb ik er zodoende maar als geheel verwijderd en vervangen door 1 schakel met een goede schroef.
Niet ideaal maar hij zit nu in ieder geval goed voor mijn pols.
Balen man! Ik hoop voor je dat het nu wel naar wens is. Gedoe ook altijd met Chrono24
Fijne verkoper…ik hoop niet iemand van het forum? Flink balen zoiets.
Tsja, het zou ook nog wel waar kunnen zijn. Controleer jij altijd of alle schroeven nog intact zijn nadat je je horloge aanschaft? Ik in ieder geval niet meteen.
Zeker! Komt helaas vaker voor dat een juwelier het boeltje verknalt. Alhoewel het hier wel erg bont lijkt en ik me kan voorstellen dat de eerste eigenaar toch zelf de boel heeft verknoeid.
In ieder geval bij een doorverkoop met droge ogen beweren dat hij in ‘exellente staat is behalve wat microkrassen’ is niet fris.
Ach, wat de waarheid is ga je niet achterhalen. Zou Nivada ff mailtje sturen voor 2 schakels.
Ik heb hier laatst ook een horloge voorbij zien komen waarbij een lid door een handelaar even de band aan had laten passen. De lugs zaten daarna onder de krassen. Ik kan mij voorstellen dat je aan het verhaal van de koper gaat twijfelen, maar juweliers daarentegen maken het soms ook grove fouten. Daarom wil ik een tweedehands horloge altijd eerst zelf in mijn handen hebben gehad. Daarmee voorkom je zoveel gezeik.
Ik had t bij de rolex ad. It happens. Mijn 114060 kwam met bandenwisselsporen .
Dit geloof je toch niet? En dan zeker aanbieden dat ze hem op hun kosten laten polijsten?
Och.
Jij wel? Heb je je schouders opgehaald en ben je naar buiten gelopen dan?
Dibs! Denk ik
Het viel me thuis op. En ik was allang blij met een rolex bij de AD.
Hoe ernstig was het?