Het Grote incoming topic Deel XI

Gewoon bandenwisselkrasjes.

Dit is toch ernstig eigenlijk. Koop je iets nieuws en dan is het beschadigd en dan laat je het maar omdat je het mocht kopen. :joy:

2 likes

Ja dat is misschien nog wel een goede optie!

Even los van het zure verhaal rondom de band; het blijft wel een tof horloge! :ok_hand:t3:

2 likes

Oeps weer op de bestelknop gedrukt. Nu nog een sailcloth strap in een tof kleurtje en klaar voor de zonneschijn :grin:

33 likes

Inmiddels binnen en gemonteerd. Vind ze allemaal best mooi tot heel fraai. De groene wat buiten mijn comfort zone maar eigenlijk wel daarom de leukste.

52 likes

Yes. Soms komt iets langs waarvan je weet dat je moet toeslaan. :sunglasses::smile:

Dinsdag komt deze.

77 likes

Oef :drooling_face:

1 like

Ach, toch gewoon in rolex vintage shitter draadje.

Heel tof. Zomerbeater?

1 like

Dinsdag 1 april bedoel je?

9 likes

Zonnetje schijnt, dus een solar incoming. Een GMT zelfs, die had ik nog niet. Ondanks dat ik eigenlijk altijd in deze tijdzone verblijf…

19 likes

5 likes

Je bent genaaid. Er horen mercedeswijzers op te zitten en er staat een rare ‘T’ op. Slechte fake.

2 likes

Gaaf! Vooral de bruine en de groene. Heel tof.

1 like

Leuk, dank!

Ik begeef me in uncharted waters maar als dit een 5513/0 Milsub is met tritium, vandaar de T, dan zegt Bobswatches dat deze ‘rare sword hands’ moet hebben. Lijkt me een correcte bingo.

Verder waag ik mij niet aan een discussie, mijn beperkte kennis, zoals op veel onderwerpen, laat dat niet toe :sweat_smile:

1 like

Deze zo ophalen…

34 likes

Wat tof. Spectaculair horloge met zijn echte guiloche! Echt een geweldig mooi gemaakt horloge.

1 like

Ik kwam ook op die bron uit… dacht eerst dat het een samenraapsel was.

De 5513 lijkt wat op de “ Steinhart Ocean One Vintage Military” die hier in het blauw staat. Dat was een voordeligere optie @Brick :wink:

2 likes

Een klein prijsverschil :sweat_smile:

IMG_5875

10 likes