Het Grote incoming topic Deel XI

Binnen.

9 likes

En binnen.

Sorry voor het afzuigkaplicht. Zal morgen even met de macrolens een paar foto’s schieten.

Eerste indruk? WOW!! Naast de geweldige handgedraaide plaat zijn de kast, band en sluiting :heart_eyes: goed geïmplementeerd en afgewerkt. Indrukwekkend.
Ook mooi zijn de Chinese heritage details die subtiel verwerkt zijn. Kortom - doet echt niet onder een Zwitsers horloge. Sterker nog, op sommige punten doet deze het net iets beter. Maar goed - eerste indruk.

29 likes

Prachtig!

1 like

Wow :star_struck:

1 like

:scream: er zijn er maar ongeveer 1200 van. Dat hij op je weg kwam is dan wel heel bijzonder. Hoop op een NA met wat achtergrond wat deze heeft meegemaakt. Werkelijk heel speciaal!

Oh wacht, dinsdag…. Welke datum is dat ook al weer :wink::joy:

2 likes

IMG_7344

2 likes

Ben blij dat het passend krijgen voor jou is gelukt, maar ik vind dit volstrekt niet kunnen. Wie het ook veroorzaakte, zoiets laat je zien en vermeld je expliciet bij verkoop.

Mooi kleurtje :+1: Nog niet besteld, probeer minder impuls aankopen te doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Voor mij de eerste zalm/koper kleurige wijzerplaat. Ben zeer benieuwd. De strap die ik in gedachte heb is nog wat meer risquée qua kleurstelling.

1 like

zeer mooie combi’s en die laatste groene vind ik het het leukst. waar komen deze bandjes vandaan?

1 like

Thanks, de banden komen van een verkoper op Ebay met 14K verkopen en een score van 99.5%

Ebay doet lastig met knippen en plakken, zoek even op de verkoper: vncrocsell
Ben er zelf zeer tevreden over.

1 like

dank maar krijg er geen hit op.

1 like

Ik heb maar even een bandje geselecteerd, misschien kom je zo verder

https://www.ebay.nl/itm/226633242035?_skw=green&itmmeta=01JQE27A90G0P2G4XPPE6MWK1J&hash=item34c464d5b3:g:C4MAAOSw-itnydBW

4 likes

held! :+1:

1 like

En binnen!

28 likes

Enjoy!
Ik mis hem al. :confounded::sweat_smile:

1 like

Gave horloges, maar die band blijft voor mij een beetje een bijzondere keuze.
Zou ze wel eens op een reguliere oyster willen zien…

Nog even geduld!! Vooral erg benieuwd naar de zwarte “stretch” NATO. Hoor er positieve geluiden over.

Die band geeft hem juist een heel eigen karakter, dat gaat verloren met een meer standaard band.

1 like

Nog even geduld hebben……

41 likes