Zeker!
Top! Ben ook op zoek naar een “alles kunner”. Mijn duikers zijn nou niet (altijd) geschikt voor alle gelegenheden.
Na een lange zoektocht naar een nieuwe diver de knoop doorgehakt. Toch voor deze gegaan, hopelijk morgen om de pols
Heel mooi !
Erg goede heruitgave van Breitling en met een bezel die per uur te verzetten is.
Tof ding!
Dank, ben echt benieuwd. Hoop deze week nog binnen….
alvast gefeliciteerd met deze stoere Mido
Das nou een echte Kuifje stijl jumper.
Sea Dweller 16600 uit 1998 onderweg. Is in 2023 als een van de eerste officiële Certified Pre Owned Rolexen verkocht. Komt dus met alle CPO spullen box/garantiekaart/tag in beige ipv groen
Dit dus:
Erg mooi! Leuk die Power Reserve indicator!
Voor mijn DW-6500
Geen Groupbuy, draadje is inmiddels verwijderd. Wel wat spullen voor mijn G-Shock besteld. Twee soorten bezels besteld, om het verschil in kwaliteit te kunnen zien. Hopelijk binnenkort weer om de pols.
Cool ding!
Ik vind 'm leuk. Wanneer komt 'ie?
Tof, echt een icoon!
Was hier wel de premium van de prijs af die bij het CPO van Rolex werd gevraagd? Heb daar eens een 16600 zien staan voor duizenden euro’s teveel.
Deze was keurig marktconform geprijsd. Zelfs nog een beetje kunnen onderhandelen. Komt van een Duitse juwelier met goede recensies.
Hahaha zo lang moeten wachten, wel een leuk horloge al moet ik wel erkennen dat ik deze striphelden niet ken.
Whoooow, supertof
Leuk hoor! Geniet ervan👍🏻