Het Grote incoming topic Deel XI

Wie weet… Ze zijn gewoon enorm leuk.

• Quasi perfecte afmetingen
  • Interessante kastvormen
  • Prachtige opgelegde indexen en logo’s
  • Kanji dagschijf

En dat allemaal voor wat je met recht een schijntje mag noemen. Goed, waarschijnlijk heb je gelijk:

:joy:

Dankjewel!

2 likes
  • jep
  • jep
  • jep
  • wreed ambetant, hoef je gelukkig niet correct te zetten. Hoewel, die zondag is rood zeker?
1 like

Precies. Eigenlijk best makkelijk.

Overigens ben ik van mening dat je geen horloge nodig hebt als je zelf niet weet welke dag het is. :joy:

1 like

Vind ik echt een waardeloze complicatie :joy:

Zelf skip ik daarom meestal 5626s… en ook vanwege het snelverzet.

Nou ja, dat dus. Maar als 'ie kanji is dan kan 'ie wel.

1 like

Zelf was het hier

6-2-1-x-1-y-1-x-1-2-3-3-3-5-3-6

2 likes

Smartassery is de enige constante factor zo te zien… :face_holding_back_tears:

2 likes

Hoort standaard bij de ir. opleiding. En later verder verfijnd tijdens een MBA opleiding.

2 likes

Ik heb deze incoming. Plaat iets minder lekker dan ik graag zou hebben maar wie weet valt t mee.

En leuke ref, niet eerder gehad.

35 likes

Lekker hoor!

Dude :slight_smile: Je bent lekker bezig! Ben heel benieuwd hoe hij je gaat bevallen!

2 likes

Daar denkt mijn therapeut anders over, maar toch bedankt!

is-it

Met een beetje mazzel houdt 'ie het ook nog uit tot de volgende GTG :face_with_peeking_eye:

8 likes

image

4 likes

Gaaf!

Even wat kleur in de collectie met de zomer op komst:

14 likes

Ik nodig mijzelf hierbij uit voor deze GTG aangezien je aan het flexen bent met een horloge dat nu nog van mij is. :grin:
En je noemt het aankoopbedrag een ‘schijntje’ …hmmm

Neem je vrijdag dan even koffiebonen mee? het nieuwe goud? Australian slow roasted graag. Die met 4 koffieboontjes op de verpakking. Gewoon bij de AH.

Warme groeten!

p.s.Ik heb een klein venstertje in mijn deur. Laat de koffiebonen zien en de deur gaat open.

7 likes

Deze incoming… Foto even geleend van het internet want ik koop vaak horloges op basis van erbarmelijke foto’s. De John Player Special.
Stond al lang op mijn verlanglijstje.

2D91E646-47FD-46F1-A4B8-CD6A74CF3EEF

30 likes

Haha, bij jou begint de seller’s remorse al vóór de overdracht, zo erg is het zelfs bij mij nog niet geworden. :joy:

Hey, kan ik het helpen dat die dingen ondergewaardeerd zijn? Nee, ik profiteer er alleen van. :partying_face:

Als je maar koffie meeneemt dan. :smirk:

:ok_hand:t2:

2 likes

:grin: Ze is in goede handen, en op de juiste pols.

1 like

beloofd. :handshake:

1 like