Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Pfoe die Skydiver is erg aanlokkelijk voor dat bedrag, mooie tropic erbij en klaar voor de zomer!
Gelukkig kan ik me beheersen.

3 likes

Me too. :laughing:

2 likes

Zitten een paar leuke modellen tussen.

5 likes

De nieuwe Citizen Promaster 40mm met snel verstelling in de band. 20% korting met een account en 3% extra per bankoverschrijving:

8 likes

Niet te vergelijken met de vorige acties, maar misschien voor een specifiek horloge interessant.

4 likes

Koopje

2 likes

Voor de mensen die nog een leuke en goedkope
Casio G-shock zoeken :point_down:

Deze mooie aanbieding voor de nieuwe DW-5600RL
(Alleen vandaag)
Bij Amazon Frankrijk via:
https://www.amazon.fr/-/en/gp/aw/d/B0DN6LT6FX

Je krijgt vandaag 15% extra korting op dit product
en met de code: LUN25 krijg je ook nog eens
€ 25,- extra korting!

Kom je op € 57 en een beetje, incl verzendkosten :smiley:

Specificaties hier te vinden: https://www.casio.com/nl/watches/gshock/product.DW-5600RL-1/

10 likes

Overigens krijg je op alle door Amazon.fr verzonden producten en dus ook horloges (vanaf € 75,- )
€ 25,- korting met code: LUN25

6 likes

Is dit een nieuwe Promaster? Ik vind er - behalve dus bij die Italianen - weinig info over?

De hollanders onder ons gaan natuurlijk voor de bonnen van €40 twv €50. Dat levert verhoudingsgewijs de hoogste korting op (20%).

Weinig info over te vinden idd, italië/Spanje release en als er veel vraag naar is de productie opschroeven? Heb er een besteld in Spanje, eens kijken of het wat is, was op zoek naar een kleinere duiker bv een Seiko SNE573, die is 38mm (ook solar en staal) maar heeft wel de rechte en langere lugs en geen snelverstelling op de band.

idem hier. Een mens zou denken dat dat niet moeilijk te vinden is, een duiker met +/- klassieke look, 40mm of kleiner, niet te dik, en niet te duur. Maar ook ik vind niet helemaal mijn gading. Deze Citizen zou het kunnen zijn…

Bedankt voor de tip

12 likes

Prachtig! Van harte :smiley:

2 likes

Een essentieel onderdeel van elke horlogecollectie, leuk!

Absoluut! Ik had de zilveren 5600FF al, ook na een tip van hier voor net iets meer dan 5 tientjes en nu deze.
De 5610u vond ik vreselijk trouwens, met die knudde kijkhoeken, dus een solar gshock komt er bij mij niet meer in

2 likes

Zou dat beetje verantwoord zijn om nu te bestellen met levertijd van een half jaar

Ik heb met creditcard betaald; dat is nu alleen een reservering die na een tijdje vanzelf vervalt. Na verzending brengen ze het pas daadwerkelijk in rekening. Althans, dat verwacht ik, heb ik eerder gehad bij amazon…

1 like

Oke. Zou de reservering half jaar blijven staan joh, of zou je mail ofzo krijgen met herinnering dat de reservering er af gaat