Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Zelfs voor die prijs vind ik het te veel voor een plastic klokje met een Ronda uurwerk.

6 likes

2 likes

Nu voor € 311

1 like

Eensch. Ik zou 250 genoeg vinden.

Timex men’s digital quartz watch Amazon.nl

Timex T786779J
€44,17.

1 like

Ik was afgelopen zaterdag even de stadin met de vriendin, 20% korting op frederique constant en meer gevonden.

2 likes

Hou me niet langer in spanning.
Welke stad?:thinking::grinning:

1 like

Gewoon Catawiki op. Daar worden ze bij bosjes nieuw aangeboden.

Dit was in Leeuwarden bij Van Ark. Ze hadden nog wel wat meer aanbiedingen op andere merken. Mocht je in de buurt zijn altijd leuk om even te kijken.

1 like

But hold onto your shamrocks—there’s an exhilarating twist! Use the magical code EXTRA5 at checkout to grab an additional 5% off! That’s a whopping 25% off these selected watches! This is your golden opportunity to snag the best deals of the season!

:point_right: Shop & view our St. Patrick’s Day Sale Collection NOW!

Don’t let this chance slip away! Time is ticking, and these deals are as rare as a four-leaf clover!

Regards
Spinnaker Team

20 likes

:rofl: :rofl:

1 like

Mido met COSC-chronometer voor maar $399.- komt met verzending en BTW neer op zo’n €475,-

1 like

Gekke waar ik eerder tegenaan liep: als je kiest voor duty paid verzenden wordt het ineens een stuk duurder. Ik krijg namelijk 250 dollar aan verzending erbij. Da’s geen €475…
Kies je geen duty paid verzending, dan is het uiteraard een stuk lager en is het een (kleine) gok wat er nog bij komt. Maar die duty paid optie lijkt niet erg gunstig?

Nee dat klopt. Die is erg ongunstig zelfs (geworden). Vorig jaar kocht ik met Duty Paid nog weleens onder het tarief van NL BTW, maar dat lijkt welhaast een nieuw verdienmodel geworden.

Kies gewoon voor de reguliere verzending en in dat geval regelt DHL of PostNL in Nederland de inklaring. Wat je moet betalen over het bedrag inclusief verzendkosten is 21% BTW, €0,80 invoertarief voor horloges en €10 tot 15 euro afhandelingskosten. Omdat de wisselkoers van de douane een onzekere factor is, reken ik gemakshalve altijd 25% bovenop de buitenlandse prijs en reken dat bedrag om naar euro’s.

2 likes

https://www.ibood.com/nl/s-nl/o/edox-swiss-les-bemonts-dameshorloge/2305243

Voor de dames.

1 like

Dat ben ik inderdaad gewend. Die duty paid verzending was volgens mij ook wat sneller, daarbij nog niet gehad dat het bij de douane bleef liggen. Maar indd, het kost aardig extra blijkbaar :confused:

Neem geen duty oaid bij jomashop. Ik kon bij een horloge vorig jaar Alsnog invoerrechten betalen bij de douane!

2 likes

Maar dat heeft Joma gewoon terugbetaald, mag ik hopen?

Aanbieding / Soldes bij Ocarat. :+1:

3 likes