Heb ff snel gekeken bij eerdere aankopen van mijzelf daar, maar buiten dat er ergens “duty paid” staat, zie ik niet snel wat er aan belasting etc is betaald. Dat staat misschien op een pakbon ofzo, dus het lijkt wat lastig aantonen dat je al betaald hebt voordat je het pakket hebt. Maar bij Jomashop zou je dan wel kunnen aantonen dat je al betaald hebt, ik denk alleen dat je bezwaar bij de bezorgdienst moet indienen. Hoe dan ook irritant.
Trendjuwelier heeft vandaag 20% korting. Kreeg vanmorgen een mailtje
Vreemd, want 25% meer of minder moet je toch zien aan de prijs. Dat is nou ook niet peanuts.
Bij juwelier Morawitz in Düsseldorf diverse Omega’s en een eenzame Tudor in de aanbieding (op een Omega een besparing van bijna 14.000 euro…)
Oh, en twee Grand Seiko’s
Oow, tog maar ff bellen voor die gouden speedy
Woon jij daar dichtbij ? Die 38mm Tudor Royal is wel mooi…vind IK
Vandaag in Berlijn zag ik deze GS liggen. Lijkt mij een goede deal. Iemand enig idee?
Is volgens mij een Grand Seiko Heritage Collection
Spring Drive SBGA439/9R65-0DY0 Blue.
Mooie korting
28-30 maart in Roermond. Not my cup of tea, maar dacht het toch even te delen. Ook bij de overige zaken acties te zien op de website.
Hele nette prijs voor een Spring Drive!
Hij staat ook online.
Maar let op! Niet nieuw hé…
High precision quartz voor een habbekrats. Pitzmann maakt serieus mooi afgewerkte horloges, dus dit moet het meer dan waard zijn. Het is niet echt mijn ding, hoewel nog zo’n goede deal. Ik word gewoon een stuk blijer van mijn Pitzmann II. Maar iemand hier zou zijn slag beter slaan denk ik…
Deze vind ik echt leuk, zeker voor 300. Helaas komt er 60 verzenden bij en btw waardoor je eerder bij een kleine 500 gaat komen alles bij elkaar. De ivoren vind ik classy hoor
Tja, dat is helaas een realiteit die voor velen geldt. Wel strak dat ze hun eigen microadjust clasp standaard in de deal doen. Je moet overigens ook niet helemaal overdrijven. Incl. verzenden en import zou het op onder de 415 moeten aankomen (331+~25%).
Pre-Order 80 USD Atari 2600 Smart watch, voor onze retro gamer vrienden.