Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Ja heel jammer is dat. Was echt leuk om op Jomashop te scrollen voor leuke prijsjes.

Wat is jullie ervaring met het nemen van de gok? Mijn ervaring is dat ze me altijd weten te vinden :joy:

Mooi! Daar ga ik eens even goed induiken.

Verzenden naar nederland is 80 dollar. Dan betalen via paypal, kom ik uit op 365,68 in euros. Plus 25% kom ik uit op 457,10. Desalniettemin, een mooi horloge en de overweging zeker waard :+1:t2:

Deze is leuk… maar ik kom niet door de bestelling heen. Shipping adres kan volgens mij niet naar Nederland…

Iemand zei 60 dollar verzend en wat PayPal extra rekent dat is voor iedereen gissen. Alles extra voor belastingen loopt wel op natuurlijk

1 like

Als dat zo is, gewoon even wachten. Komt tegen die tijd wel te koop bij nedgame ofzo.

1 like

Heb het horloge even in het winkelmandje gedaan en het proces afgewerkt tot aan betalen. Zodoende kom ik aan dat bedrag.

1 like

Oh das jammer

1 like

Nordic Marine Instruments houdt voorjaarsschoonmaak

2 likes

Volgens mij is de tijd dat je soms mazzel had en geen invoer kosten had voorbij. Dus een gok is het niet echt meer, gewoon rekening houden met 25% extra kosten. Handig als je dat vooraf kan betalen, maar als dat extra veel kost, dan enkel verzending.
Jomashop kan nog steeds voordelig zijn. So far enkel zonnebrillen daar gekocht, die koop je daar per 3 voor de prijs die je hier voor 1 betaalt :slight_smile:

1 like

Als ze deze nou eens met die pitzmann 1 deden :drooling_face:

1 like

Sale bij watchbandit.

1 like

Niet zeggen ik wil m’n geld :moneybag: bij me houden :melting_face:

1 like

Amazon heeft lente deals. Ik zag deze G-shock voorbij komen.

https://amzn.eu/d/7kVtQD0

3 likes
2 likes

Ultra-Chron Box Edition_gsMQ…&gbraid=0AAAAADwFenUXk9SGohVk0UdnfX2Baw8UE

1 like

Zou zelf van deze drie de Alpina kiezen. :blush:

• Alpina
  • Grand Seikootje
  • Longines
0 stemmers
1 like

3000 Euro voor een simpele Seiko quartz een aanbieding? :astonished:

:joy:. Ik denk dat je je even moet inlezen in de GS quartz uurwerken. Ik zal je even helpen:

Grand Seiko staat bekend om zijn uitzonderlijk precieze quartz-uurwerken, vooral vanwege de volgende kenmerken:

1. Thermocompensatie

Grand Seiko past temperatuurcompensatie toe, waarbij een sensor de temperatuur meet en het uurwerk automatisch aanpast om schommelingen in de tijdmeting te minimaliseren. Dit zorgt voor een nauwkeurigheid van ±5 tot ±10 seconden per jaar, veel beter dan standaard quartz-uurwerken die vaak een afwijking van ±15 seconden per maand hebben.

2. In-House Gemaakt Quartz Kristal

In plaats van standaard quartz-kristallen te gebruiken, kweekt Grand Seiko zijn eigen kristallen en selecteert alleen de beste exemplaren. Dit zorgt voor een stabielere oscillatie en betere langdurige nauwkeurigheid.

3. Twin Pulse Control System

Bij sommige modellen, zoals de 9F-serie, wordt een Twin Pulse Control System gebruikt om een sterkere secondewijzerbeweging mogelijk te maken zonder extra energieverbruik. Dit helpt bij het aandrijven van zwaardere wijzers zonder verlies aan efficiëntie.

4. Instant Date Change Mechanisme

In plaats van een geleidelijke datumwisseling (zoals bij veel andere horloges), wisselt de datum bij Grand Seiko quartz-horloges onmiddellijk om middernacht, binnen een fractie van een seconde.

5. Afdichting en Duurzaamheid

Grand Seiko’s quartz-uurwerken worden gebouwd met een luchtdichte constructie om stof en vocht buiten te houden, wat de levensduur van het uurwerk verlengt.

6. High-Torque Motor

De krachtige motor maakt bredere, zwaardere en beter afgewerkte wijzers mogelijk zonder dat dit ten koste gaat van de nauwkeurigheid.

7. Spring Drive Technologie (Hybride Quartz)

Hoewel technisch geen puur quartz-uurwerk, combineert Spring Drive de precisie van quartz met een mechanisch lopend uurwerk, waardoor een vloeiende secondewijzerbeweging en een extreem hoge nauwkeurigheid van ±1 seconde per dag mogelijk zijn.

Kortom, Grand Seiko quartz-uurwerken bieden een combinatie van extreme precisie, duurzaamheid en vakmanschap die zelden wordt geëvenaard door andere merken.

Dus. Dit met een service interval van VIJFTIG jaar noem ik alles behalve simpel :slightly_smiling_face:.

21 likes