Je hoeft mij niets te vertellen over de nauwkeurigheid van Seiko quartz uurwerken.
Die is bijzonder goed: zelfs mijn 3823 van mei 1971 loopt zeer nauwkeurig.
Wil je 3000 euro uitgeven aan een Seiko met grote kwaliteit en nauwkeurigheid moet je helemaal zelf weten.
Maar dit een aanbieding noemen?
Nee.
Lang verhaal kort., prijs van 4k naar 3k is bij mij 25 procent korting en dus Wel een aanbieding!
Wil je zoveel geld niet aan dit horloge uitgeven dan is dat jou keuze!.
“En dat voor die prijs” om het met een bekende kruidenier te zeggen…
Maar 34 mm is niet al te groot; past ook lang niet iedereen.
Als het 37 mm was zou ik er over nadenken om naar Nijmegen te rijden om het te passen.
Hier lig al een paar dagen wakker van. Mooi horloge, goede afwerking, goede prijs, quartz is voor mij ook geen probleem. Toch houdt iets me tegen hem niet te kopen.
Het klinkt ook niet echt, ja,… wie sagen ich das jetzt, heel Koreaans nee.
Ja, ga je er weer voor?
Niet voor deze
Ik zou zeggen gewoon doen, maar wie ben ik om dat te zeggen? De deal ga je niet snel nog eens vinden en in ieder geval heb ik een redelijk hoge achting van het merk
Urban Ace heeft een flinke sale op de azure (Beetje vergelijkbaar met de Tissot PRX)
Vorige week een gekocht en ben er zeer over te spreken. Kun je geen bult aan vallen voor €99…
En nog 5% korting als je je aanmeld voor de nieuwsbrief.
35% korting op deze 2 fraaie Meistersingers
Heel vet deze
Laat je maar eens gaan
Ralph Lauren Pony Player Watch | Heren
https://www.ibood.com/nl/s-be/o/ralph-lauren-pony-player-watch/2316527?utm_source=app_android&utm_medium=app&utm_campaign=sharebutton&utm_content=2316527
OMG
Oe, dit is niet best
Weet iemand of er nog kortings codes voor Olfert actueel zijn?
5% moet in ieder geval lukken begrijp ik? Krijg je na nieuwsbriefaanmelding een code toegestuurd voor die 5% ?