Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

Zat te kijken naar deze.

Ik woon in Hasselt en kan 'm wel komen ophalen als iemand voor mij zou bestellen. Ik schrijf het bedrag op voorhand over natuurlijk.

3 likes

Je kunt hem toch gewoon on line via de website bestellen; hup in het winkelmandje!

1 like

En daar een NL adres bij.
Ben jij nou zo slim of ben ik nou zo dom? :roll_eyes:

1 like

Ze hebben een vestiging in Maastricht. Misschien een optie om daar op te halen, of misschien verzenden ze wel op verzoek naar Belgie. Ik zou het even navragen bij ze, morgen middag open.

2 likes

Ja.

Ja.

1 like

Online kwam ik deze tegen. Voor een vakantiebeuker geen gekke prijs, wel maar 5ATM… voor een duiker best beroerd natuurlijk.

2 likes

Zeker! Het is dan ook geen duiker :sweat_smile: Wel bedankt voor het delen :+1:

2 likes

Jaeger le coultre in de aanbieding bij Schaap Citroen:

9 likes

En nu… komt het vakantiegeld eraan, maar is er geen leuke, realistische prijs te vinden voor een Cartier Santos Medium. €6.000 voor een exemplaar dat helemaal onder de krassen zit op Chrono24… :roll_eyes:

Probeer hier eens, nog 10% korting vragen …

1 like

Plaats hier een zoekertje. Genoeg nette exemplaren te vinden voor 5.5K.

1 like

Gedaan helaas… geen reactie. Heb er zeker 5.5K voor over :smile:

10%?!! Krijg je dat echt hier? Doet me meteen denken aan ‘5 eurosssss??? Op je muil, gauw!

Is trouwens uitverkocht… jammer😜

Kwam 2min nadat ik dit las deze tegen. Geen idee of het aansluit bij de wensen:

Gerade bei #Kleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?

2 likes

Lekker! Netjes!!! Veilig site dit ervaringen mee? :ok_hand::blush: En tips hoe ik hier veilig kan betalen?

Soort Duitse marktplaats. Sterker nog, eigendom van Marktplaats. Particuliere verkoop.

1 like

Je kan ook even onze mede-horlogeliefhebbers op uhforum.de in de gaten houden. Soortgelijke community van liefhebbers en veel aanbod/doorloop. Toevallig nu niet dit specifieke horloge, maar heb die afgelopen maanden wel voorbij zien komen.

2 likes

Ik zag er vorige week 1 goed onder de 6k bij een juwelier in Dusseldorf.
Ik zal eens kijken of ik 'm online kan vinden voor je.

(Haeger, maar het horloge staat niet online zie ik)

2 likes

Ik had vandaag nog contact opgenomen, maar helaas was het horloge vorige week al verkocht. Bedankt Erik, ik moet dus weer even verder zoeken!

1 like

Niet geleverd, hopelijk krijg ik mijn geld terug, geen brandfield.nl voor mij voorlopig

2 likes