Het Grote incoming topic Deel XI

Dat is geen lange he Jasper :wink:

Maar natuurlijk wel heel fraai.

Hier kriebelt het ook nondeju

3 likes

Been there done that?

even @Bauhaus taggen …

2 likes

Er zijn nog zekerheden… en eentje is dat Tom (bijna) alles ooit wel eens verkoopt :wink:

Dank!

Ik weet het… maar een aperitiefje mag altijd he :smile:

Ik had vanmorgen voor mezelf uitgemaakt dat ik er weer eens werk van ging maken en dan kwam Tom zijn bericht. En deze was wel heel verleidelijk. De Lange komt er ooit wel eens, geen haast bij :blush:

Voor een Lange of een Zenith?

4 likes

:wink:

1 like

Waar gekocht? Dus toch weer beschikbaar? In elk geval proficiat. Tof :ok_hand:

Heel mooi :star_struck:. Gefeliciteerd Jasper

2 likes

“Wordt gewoonlijk verzonden binnen 6 tot 7 maanden”

Dus niet direct beschikbaar, wel te bestellen. Zou me niets verbazen als het eerder geleverd wordt.

1 like

Je brengt me in de verleiding. Zeker sinds de prijsaanpassing bij Timex zelf. Op mijn handen zitten :grimacing:

Vandaag binnen gekregen. Super blij mee en in het echt nog veel mooier.

25 likes

5600 altijd goed

7 likes

Incoming, hopelijk volgende week!

21 likes

Oef, zo mooi. Gefeliciteerd Jasper!

1 like

Prachtig, prachtig! De indices alleen al :+1:

1 like

Als dat jouw pols is staat hij fantastisch. Bovendien is hij goed casual te dragen, dit is een absolute banger bij een t shirt en een paar shorts.

Ik zou dat nog eens heroverwegen, dat je vrouw die gaat dragen. Ik zou een Panthère voor haar scoren, en zelf deze weg in slaan. Voor je het weet ga ik denken dat je een stijlvol heerschap bent.

Laat @ElChueco maar lullen, dit is de bom. Sorry, @ElChueco .

5 likes

Schitterend! Echt heel tof. En mooie maat. Ik heb de Cartier van @ElChueco wel eens mogen bepotelen en was wel echt onder de indruk :ok_hand:

13 likes

Voor de kleinere pols, ben ik het helemaal met je eens.

1 like

Wat is de referentie van deze Cartier? Prachtig ding!

WSSA0046

Proficiat alvast!

Prachtig horloge. :grinning:

1 like

Dankje!

Ik ben heel benieuwd hoe die uitgesneden indices gaan spelen met het licht. Maar ik moet nog even geduld hebben :smile:

3 likes