Het Grote incoming topic Deel XI

Dit weekend haal ik m’n JLC DSC op, en dus heb ik alvast een rubber bandje laten bezorgen. Ik wilde eerst een tropic bestellen, maar die afgehakte uiteinden bij de horlogekast vind ik geen porum. Delugs heeft dat netter gedaan.
Ik ben doorgaans niet snel onder de indruk van een bandje, maar dit is next level vergeleken met bv tropic of isofrane.
Netjes een extra deel erbij voor als je het op maat maken verpest :grinning:. Die sluiting is ook gewoon top kwaliteit :ok_hand:

8 likes

Zojuist besteld…….

41 likes

Gaaf horloge! De grap is dat ik me -na het bekijken van Citizen The One website- een ongeluk heb gezocht naar het modelnummer van precies dat horloge. Zo mooi. En toen keek ik op m’n pols, zag mijn GS en dacht “Wacht even”.
Ach je wordt ouder en zo….

Deze dus

De kleurencombinatie is gewoon geslaagd.

22 likes

Cool

1 like

Heel cool….

Jandorie, prachtig hoor Jasper!
35-36mm?

1 like

Tof! Heb ook wel eens naar dit merk gekeken. Ben benieuwd hoe hij je in het echt bevalt.

Een sportieve 39mm, maar minder dan 10mm dik. Het is de kleine versie van de 6150, die was 42mm. Geen pure dresswatch maat dus, maar draagbaar genoeg :wink:

2 likes

Mooi mooi :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

50 likes

:star_struck: fantastisch

1 like

Zo hoort een Mark te zijn! Hulde! De enig juiste versie met de enig juiste wijzers.

1 like

Nou nou, de Mark XV mag er ook zijn anders.
Maar zeker zeeeer fraai! Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Thanks guys :ok_hand: Ik vind hem zelf ook erg gaaf. Vooral op deze bracelet. Dit is toch de OG moderne Mark series. Nog even geduld natuurlijk!

2 likes

Zeker!

Heb je het horloge besteld of in de pre-order?

1 like

Ben deze keer van m’n geloof afgestapt. Geen Seiko😮

Zocht een robuust horloge voor werk en de zomer voor bij het water. Iets met quartz, toolwatch en rubber strap.

Gekozen voor deze Citizen. Zinin!

16 likes

WoW :heart_eyes:

1 like

Besteld maar levering is in juni…

1 like

Tof! Welke maatvoering is het?

Ik zat ook te twijfelen tussen deze (midsize variant) en een Seiko. Bij mij de Seiko geworden.

8 likes

You’re on a roll :star_struck:

1 like