Mee eens hoor. Als een duiker iets groter is, is dat niet erg.
Deze Citizen zal ook wel goed te combineren zijn met verschillende straps.
Lekker hoor! Deze ook nog niet voorbij zien komen hier op het forum geloof ik.
Bewuste keuze om te gaan voor het model met gelumede wijzers? Ziet er goed uit icm de blauwe dial.
Haha ik heb me er weinig in verdiept, zag hem en vond hem tof. Was toevallig dit specifieke model.
Geloof niet dat ik hem op het forum heb gezien idd
Haha ja zo simpel kan het zijn soms😂 ben benieuwd hoe die bevalt straks, die lust ook wel wat leuke banden.
Volgens mij het perfecte horloge wat betreft de specificaties die je noemt. Super klok!
Nooit gedacht een MoonSwatch aan te schaffen… Maar een zwaar gehavend exemplaar voor 3 tientjes waarvan het uurwerk nog loopt bied voor mij een uitgelezen kans ermee te kunnen knutselen. Dus incoming 1/2:
Deze heeft vermoedelijk kennis gemaakt met de grond tijdens een valpartij. Goede reden om de kast te vervangen voor iets dat wél heel blijft.
Incoming 2/2:
Uit eindelijk zal het zoiets worden:
Zo dacht ik er ook over ja, relatief goedkoop en kan tegen een stootje.
Dit is wel heel mooi he…
Corum Bridge look-a-like
Nooit gedacht dat ik een doxa zou aanschaffen. Maar ik zocht nog iets voor de vakantie. En ik merkte dat de diverse doxa’s hier op het forum toch telkens mijn aandacht trokken…
Ben heel benieuwd en hoop dat ie lang blijft en anders komt deze groene weer in het blauw.
Grt.
Gaaf!
Een blur dekseltje kon geen kwaad. Geen porum voor een behaarde Turk
Das wel heel erg Transparant
Showing the good stuff
Goeie band erop ook zeg!
Wat een gaaf project. Houd ons op de hoogte. Leuk, ben benieuwd of het lukt.
Gaaf kleurtje