Licht bollend glaasje 14mm op de kast tot 15,2mm op het glas.
Allemachtig wat balen. Ik heb geen mailtje meer gehad verder dus ik hoop dat dat niet ook voor mij geldt straks. Maakt de NA weer een stukje spannender hahah
Ah ik zie het al. In diameter is die groter dan een vintage daytona.
Toch leuk gedaan.
Prachtig zo’n witte plaat.
Voor t geld zeker leuk.
Keek hier al een tijdje naar en aangezien ik helemaal weg ben van G-SHOCK past deze denk ik prima naast mijn DW-6600😎
Het is mijn eerste keer dat ik via deze website heb besteld(Singapore) dus ben benieuwd
Is je dochter niet stiekem een 70 jarige Britse dame?
Neuh, mijn vrouw heeft een bijzondere hobby. Het verzamelen van luxe servies. Zo hebben we allemaal wel ergens wat mee.
Is binnen. Even wat snelle fotos;
Op het moment dat ik het bandje wilde aansnijden met een goed geslepen mes, begon de hond te blaffen.
Uit schrik schoot ik uit en snee heel diep en absurd kort in de band😨.
Gelukkig was dit geen probleem gezien mijn polsmaat . Dit was weer eens een moment dat ik mij gezegd voelde met mijn mini polsen haha.
Aanvulling; Crafter blue verzend blijkbaar als gift (niet om gevraagd, dit doen ze zelf). Als je goed zoekt vind je kortingsbonnen, waarmee je dit bandje inclusief endlinks en sluiting dus voor een acceptabele 64 euro op je deurmat hebt als je rechtstreeks via Crafter blue besteld. Dat scheelt enorm met Amazon, die 98 euro rekend voor hetzelfde bandje.
Dat heb je vlot geregeld!
Zoektocht naar een witte sportieveling is (tijdelijk?) beëindigd met deze RZE Resolute Pro.
Ik heb heel goede ervaringen met RZE, en dit is een spec monster voor een leuk prijsje.
De SBGX341 is even on hold gezet.