Flipperen is tóch een ziekte, een luxe ziekte!
Speedy eruit en die mooie Seamaster-zonder-golfjes erin!
De mooiste.
Wooow wat is dit dan! Lachen dit.
Gefeliciteerd, heel veel plezier ermee!
Na héle lange tijd weer eens een duikert proberen. De Seiko Prospex Save the oceans SPB297J1.
Kijken of dit een blijvert gaat worden…
Tijdje niets gekocht maar dit model zat al een tijdje in m’n gedachten. De Venezianico Arsenale. Nu brachten ze een tijdje geleden een variant met een Aventurineglazen wijzerplaat uit en deze kon ik met de zomer in het vooruitzicht niet langer weerstaan:
Ook de stalen band erbij gedaan; ik ben benieuwd
Mooie aankoop, was een beetje een gok ook voor mij, maar heb er nog meer plezier van dan ik dacht!
Thanks en ook nog bedankt voor het aankoopadvies haha!
Een erin = een eruit
Ik had een ander Sarx in gedachten.
Onder het mom van “ach nog even 1 voor de vakantie, niet te duur maar wel erg leuk!”.
Kon er hier op het forum bijzonder weinig over vinden, maar dan toch maar een gokje wagen!
Omdat ik de in januari gekochte - en sindsdien ongedragen - Casio ABL-100WE1AEF Vintage Bluetooth te klein vind en daarom mag vertrekken, is deze nu incoming, de (solar) GW-M5610U-1
Overgenomen op dit geweldige forum:
Vlindersluiting Longines, nog in de stickers!
Vond de going-price van 140-150€ te zot, nu voor nette prijs overgenomen van @Meewtje
Leuk! Ik zou nog steeds de “stop2go” wandklok hiervan wel willen hebben, de versie waarvan de secondewijzer 2sec stil blijft staan alvorens de minutenwijzer opschuift, net als op het treinstation.
En nu heb jij em incoming?