Het Grote incoming topic Deel XI

Die gaat echt nergens heen. Het blijft me verbazen hoe vaak ik hem verkies. :slightly_smiling_face:

2 likes

Spannend, moeilijk de echte toestand te herkennen vanaf de foto‘s. Maar ik ben er erg blij mee. Kijken of ik nog ergens een BoR band kan scoren.

Wat menen jullie, moet ik de bezel opnieuw inkleuren?

20 likes

Dus die ben je gelijk kwijt.
Misschien af en toe lenen. :+1: :sweat_smile:

1 like

Eerder gehad maar verkocht omdat ik geen fijne fit kreeg op de stalen band. Nu incoming op rubber! :heart_eyes:

59 likes

Heb je meer foto’s?

1 like

Well done Dan :+1:

1 like

Zeer zeker niet. De scherpe hoeken zijn er wel wat af op het eerste zicht. Hoop dat het meevalt in het echt. :crossed_fingers:

1 like

Ik heb @martijn mooie resultaten zien boeken met inkleuren.

2 likes

Nog niet.

Ik had eerder al een Serica 5303 (met mint bezel) en had er een beetje spijt van dat ik die heb verkocht. Nu daarom toch maar weer incoming :face_with_peeking_eye: Maar dan met het nieuwe uurwerk en in het zwart:

49 likes

Cool Michiel. Had je die groene nog vorig jaar in september? Ik kan het me niet herinneren…

2 likes

Kwam langs voor een mooie lage prijs en ik was hebberig…

10 likes

Weet ik eigenlijk ook niet meer haha. Maar vind het een heerlijk horloge en ben blij dat hij in een ander kleurtje weer terug is!

2 likes

Ben erg benieuwd hoe dit gaat bevallen.

1 like

:point_down:

2 likes

Thanks, als het goed is komt deze maandag of dinsdag al binnen.

1 like

Mooie Dan, een echte beater. :star_struck: :ok_hand:

1 like

Bedankt Jan :+1: tja die Unimatic is ook echt een tank maar om de een of andere reden kreeg deze geen draagtijd :thinking:

1 like

Da’s een hele mooie!

1 like

Thanks, ja een tof duikertje. Titanium grade 5 en FXD lugs :wink:

2 likes