Even basic setje gereedschap besteld om zelf ook stalen banden in te kunnen korten/verlengen.
Volgens mij is dit stiekem het geval bij alles wat je vooralsnog naast de Sub hebt geprobeerd toch?
Geweldig ding. Gefeliciteerd!
Prachtig! Waar heb je deze vandaan?
Ik heb deze gekocht bij Specialdial Japan. Je kan ze volgen op insta. Hebben overigens ook een website.
Hebben regelmatig bijzondere seiko’s en grand seiko’s die zeer lastig te vinden zijn in europa.
Dank je! Vintage GS/KS staat hier hoog op de verlanglijst dus ga ze volgen.
Anders ik wel! Mijn oorspronkelijke plan was om het horloge op staal te kopen en dan de rubber band erbij te bestellen, maar de band inclusief bandaanzet kost 420€ zonder dat er een korting op te krijgen valt. Dan werd het voor mij een heel duur grapje om een horloge wat ik al eerder heb gehad en verkocht vanwege de bracelet een tweede kans te geven.
Op rubber heb ik een goede deal kunnen scoren, dus als het lange termijn niet bevalt komt hij vanzelf weer in het blauw ![]()
Lekker hoor, veel plezier ermee. ![]()
![]()
Mooi ![]()
Pfffff klopt.
Een van de beste ontwerpen !!
En nu dus in Ti… very nice ![]()
Ik vond hem voor mij net te groot dragen maar vond het moeilijk om deze Tritium versie te laten gaan destijds.
En dat mindere gewicht is echt voelbaar, draagt echt super ![]()
Bang voor buck denk! Het is dat ik m’n 143 erg waardeer. Anders had deze er zeker gekomen
Al helemaal voor 60% vd list price ![]()
De grijze plaat van de 143 kan ik niet zo goed hebben, dus vandaar dat het een 453 geworden is.
Ik vind zelf al dat ik een saaie smaak heb qua wijzerplaten maar jij kan er ook wat van ![]()
Hahaha, kan ik niet ontkennen…