Mooie Tudor! Deze combinatie zie je niet vaak! Gefeliciteerd!
Zit er niet standaard een extra rubber band bij een Panerai Luminor?
Nee, in dit geval een zwarte alligator en een bruin kalf
Op jacht naar zomerhorloges (die ook natuurlijk hele jaar door gedragen kunnen worden) kwam ik uit op de GBM-2100 van Casio. Ik heb al een behoorlijk aantal Casio’s met de Rangeman, Mudmaster, Frogman en een gele G-Shock GA-B2100C. Allemaal solar en dat bevalt. Nu deze incoming. Die mogen volgende maand een week of 4 mee naar Suriname.
Ik kon niet kiezen tussen groen of blauw dus maar beiden genomen
Bedankt. Ik zie die combi hier op HF ook niet langskomen(?) Maar dat gaat vanaf woensdag veranderen, want dan ga ik 'm ophalen
Vet!
Op Berlijn zetten en de rest via de multi band functie doen.
Onderweg naar huize Jesús.
Slava 2427 uit 1994 echt een beetje vintage, mijn oog viel op de kastvorm en dial kleuren. Het is soort sandwich wijzerplaat met hoogteverschil. Ben benieuwd hoe de aan de pols valt. Moet eerlijk bekennen dat het mijn eerste vintage aanschaf is, normaal nieuw of hooguit 10 jaar zijn de reguliere aankopen.
Alvast oefenen met de weekdagen in het Cyrillische schrift
Rood is Zondag.
Dat is vandaag hè!
Ik ben benieuwd naar de foto’s!
Mooie keuze! Nog een stoffen bandje voor erop en je bent voorzien voor de zomer
Ja, dat dacht ik ook, de zwarte shell cordovan van Nomos is van mooie kwaliteit, maar te lang voor mij.
Dat zijn echt verrassend goede banden. Ik heb wel eens eerder een Club gehad, maar dit is (ook qua functionaliteit) echt perfect voor de zomer.