Het Grote incoming topic Deel XI

Mooie Tudor! Deze combinatie zie je niet vaak! Gefeliciteerd!

2 likes

Zit er niet standaard een extra rubber band bij een Panerai Luminor?

Nee, in dit geval een zwarte alligator en een bruin kalf

Op jacht naar zomerhorloges (die ook natuurlijk hele jaar door gedragen kunnen worden) kwam ik uit op de GBM-2100 van Casio. Ik heb al een behoorlijk aantal Casio’s met de Rangeman, Mudmaster, Frogman en een gele G-Shock GA-B2100C. Allemaal solar en dat bevalt. Nu deze incoming. Die mogen volgende maand een week of 4 mee naar Suriname.

Ik kon niet kiezen tussen groen of blauw dus maar beiden genomen :confused:

13 likes

Bedankt. Ik zie die combi hier op HF ook niet langskomen(?) Maar dat gaat vanaf woensdag veranderen, want dan ga ik 'm ophalen :hugs:

2 likes

:partying_face::partying_face:

69 likes

Een witte.

21 likes

We gaan er een CasiOak van maken…:smile:

5 likes

De mijne vandaag al binnen gekregen :smiley:
Helemaal goed .
Nog wel even op de juiste tijd zetten.

15 likes

Vet!

Op Berlijn zetten en de rest via de multi band functie doen.

1 like

Vandaag aangekomen, zocht iets wat op vakantie alles aankan! :sunny: :ocean: :plate_with_cutlery:

41 likes

Incoming G-Shock nr.14 :innocent:

12 likes

Onderweg naar huize Jesús.
Slava 2427 uit 1994 echt een beetje vintage, mijn oog viel op de kastvorm en dial kleuren. Het is soort sandwich wijzerplaat met hoogteverschil. Ben benieuwd hoe de aan de pols valt. Moet eerlijk bekennen dat het mijn eerste vintage aanschaf is, normaal nieuw of hooguit 10 jaar zijn de reguliere aankopen.

Alvast oefenen met de weekdagen in het Cyrillische schrift
Rood is Zondag.

5 likes

De poes vind hem ook leuk :joy:

26 likes

Dat is vandaag hè!
Ik ben benieuwd naar de foto’s! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooie keuze! Nog een stoffen bandje voor erop en je bent voorzien voor de zomer :slight_smile:

2 likes

Ja, dat dacht ik ook, de zwarte shell cordovan van Nomos is van mooie kwaliteit, maar te lang voor mij.

1 like

32 likes

Dat zijn echt verrassend goede banden. Ik heb wel eens eerder een Club gehad, maar dit is (ook qua functionaliteit) echt perfect voor de zomer. :ok_hand:

22 likes

Klopt! Ik heb ook nog zo’n Club gehad in donkerblauw, heerlijk stuk. Ik weet nu even niet meer waarom ik die verkocht heb :sweat_smile:

20 likes