Ik weet hoe dat voelt.
Ik heb juist elke keer als ik er aan terug denk twijfels waarom ik hem ooit gekocht heb. Saai ding. Had er echt he le maal geen klik mee
Edit: Oh ander model. Naja ook saai imo
ik had hem retour gestuurd: de uurwijzer ging niet over de secondewijzer heen…
Ikke nog niet, maar het moet er ooit van komen.
Kijk nou, man. Dit is toch top? Volledig manufactuur, met een automaat en 20atm WR is dat redelijk onverslaanbaar.
Gaaf
Een kleurtje maakt hem wel leuk ja. Zon roze zou ik ook nog wel eens willen
Helemaal akkoord!
Maar vooral dit. Hoe feller hoe leuker. De neomatik vind ik ook sowieso mooier dan de campus, jammer dat ze daar nu enkel de sports meer van maken.
Zo top dat jullie hem allemaal verkocht hebben
Ik heb er wel weer een teruggekocht.
Dan is het goedgekeurd
niemals NOMOS
Incoming
Ietwat vreemde eend in de bijt maar wat een gaaf ding. Swiss made, handopwinder, doorkijkvenster achterop en slechts 7mm dik! Horloge voelt enorm kwalitatief aan. Ook niet gek gezien de retailprijs. Ook wel benieuwd hoe leer 'm staat.
Never Nomos
Hoe dat zo? Mijn nopjes zijn er altijd wel mee in.
Bedankt. Zie nu pas dat ik hem in het incoming topic gepost heb. Heb deze al een poosje in bezit en ook alweer een paar dagen om de pols
En weer verkocht.
ik had hem retour gestuurd: de uurwijzer ging niet over de secondewijzer heen…
Ik dacht ff dat klopt niet, omdat de secondewijzer volgens mij bovenop ligt ….maar dat is bij 3 lange wijzers. Met kleine seconde kan dat wel.
Ja, maar nu weer die blauwe hierboven gehaald. Dus nog altijd één meer gekocht dan van de hand gedaan.
Ah, dat is Momtagmorgen QC inderdaad.