Het Grote incoming topic Deel XI

ik had hem retour gestuurd: de uurwijzer ging niet over de secondewijzer heen…

2 likes

Ik dacht ff dat klopt niet, omdat de secondewijzer volgens mij bovenop ligt ….maar dat is bij 3 lange wijzers. Met kleine seconde kan dat wel.

1 like

Ja, maar nu weer die blauwe hierboven gehaald. Dus nog altijd één meer gekocht dan van de hand gedaan.

Ah, dat is Momtagmorgen QC inderdaad.

2 likes

In het najaar weer even tellen?

Ik bedoel, gefeliciteerd!

2 likes

Ah haha :smile:

1 like

Het zal wel de volgende aankoop gefinancierd hebben destijds :thinking::wink:.

En ik heb nog iets leuks onderweg als alles goed gaat… :innocent:

67 likes

:joy: Touché.
Maar ik heb hem dan ook speciaal voor de komende zomer gehaald.

1 like

Dat is wel erg lekker! Is dat een moderne? Ik vermoed van wel door de zichtbodem, maar ik ken er weinig van.

2 likes

Yes, de reissue van vorig jaar ter gelegenheid van het de nieuwe high beat handwinder. De 45GS van 1968 was destijds de eerste GS met een high beat handwinder, vandaar dat ze nog eens een heruitgave gemaakt hebben. Ik ben fan van dat nieuwe uurwerk sinds de release, dus nu komt er eindelijk eentje… :partying_face:

7 likes

Oeeef! Heel cool!

1 like

Betekent dat, dat het horloge van de pasbeurt met scheve datum er niet komt?

2 likes

Haha jawel, maar die is voor onbepaalde duur uitgesteld helaas. Ik heb gelukkig veel verkocht begin dit jaar en ik kan zo nog wat bijsparen. En vermoedelijk gaat de Zenith Elite er wel uit want de horlogepot zal dan wel meer dan leeg zijn :face_with_peeking_eye:

1 like

Effe @Richardr taggen

2 likes

Gaaf Jasper, congrats :crossed_fingers::+1:

1 like

8 likes

:pray: NA topic volgt! :wink:

@SwissToni :joy:

5 likes

Heerlijk Jasper. Proficiat :raised_hands:

1 like

Gefeliciteerd Jasper, erg benieuwd naar real pictures en jouw ervaringen!

1 like

Dank Vincent!

Voor zo’n stuk ga ik zeker eens een mooie NA schrijven. Wordt vervolgd dus… Het is mijn 15de GS, dus ik ben zelf benieuwd hoe deze zich gaat verhouden tot de ex’en :blush:

2 likes

Pffff, je was er gewoon bij… :see_no_evil: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like