Wow wat een beauty! Dat lijkt me een prima placeholder voor de UFA
Ze zijn verstuurd… ik was al aan het wachten maar nu kan het niet snel genoeg gebeuren
Woww wat gaaf! Heb je de Gs45 reissue gekocht?
Klopt !
Ik zat er al even mee in mijn hoofd en jouw enthousiasme en foto’s hebben de doorslag gegeven moet ik zeggen. En er komt sowieso ook een casual bruine strap op
Hij zal wel een stukje groter zijn natuurlijk owv het uurwerk, een fotoshoot naast elkaar zou wel leuk zijn! Wie weet lukt dat wel eens
Moest voor het werk ongeveer langs Swatch in Antwerpen. Even gevraagd of ik ze eens mocht passen, en op het moment dat ik ze uitdoe vraagt de verkoopster “inpakken als cadeau of voor uzelf?”. Ik heb ze dan maar gepakt Clever girl.
@daffie Ik moest meteen aan uw fotos denken, en ook aan je waarschuwing
Hoppa
Ziet er wel heel tof uit! Gaaf modelletje.
Leuk om te horen! Zeer mooi dat je dat prachtige uurwerk kunt bewonderen!
Welke afmetingen heeft de reissue? Die van mij is 36.5/37mm.
De slgw005 is 38.8mm, die van jou 36.5.
Aan de caseback en de grootte van het uurwerk te zien kon de kast niet veel kleiner, dus dat zal de reden zijn. Dat is ook zowat de enige reden die ik aanvaardbaar vind ik om te vergroten bij zo’n heruitgave. het zijn ook ongeveer de afmetingen van de Omiwatari en die vond ik eigenlijk perfect voor mijn polsen
Zeer fraai! Ben benieuwd naar de foto’s!
Heb een TAG Heuer 1000 Black Coral two-tone, incoming, van de mannen van B&O.
Heerlijke '80s vibe!
Cool
Eindelijk je AP binnen.
Erg benieuwd of het goed komt met mijn NA…
Op FB een reclame, Tissot met korting tot 80%.
Te mooi om waar te zijn???
Door hebberigheid verblind gezocht naar iets moois.
De keuze viel op een Tissot Chemin de Tourelles, automaat, 39mm, blauwe wijzerplaat, bruin lederen band.
Toen ik wilde bestellen verscheen er ineens een melding dat ik 5 minuten had om de betaling rond te maken. Nog steeds niets door, gebeurt vaker bij vette aanbiedingen.
Afijn, ik was op tijd!
De bevestiging in de mail was erg gebrekkig, geen informatie over wat ik besteld had.
Toch nog eens op FB controleren. 1opmerking: FAKE.
De link nog eens aangeklikt. Hmm, vreemd adres, en een beroerd gevoel maakte zich van mij meester.
Direct maar mijn creditcard geblokkeerd, je weet maar nooit.
Gelukkig was de prijs echt laag, dus financieel zie ik het maar als leergeld. Niet mijn eerste keer, maar blijkbaar ben ik erg gevoelig voor aanbiedingen.
De volgende dag een berichtje in de mail, de verzending van het horloge was begonnen. Zou het dan toch nog goed komen?
Iedere dag zie ik voortgang in de weg die het horloge moet afleggen, dus misschien komt het goed.
Duim voor me, s.v.p.
En denk toch ff 2 x na als iets te mooi lijkt om waar te zijn.
Gaan we naar doen kippenpols?
Te makkelijk he, je hebt gelijk.
Maar hij staat je goed!
Heb ondertussen al flink wat AP look-a-likes gehad. De ekte is me niet gegund.