Ik vind vooral de lugs wat “hoog”. De onderkant er van zweeft een beetje boven de pols.
Ik vind hem daardoor niet zo plat btw. Tenzij je hem strak draagt. Meevormen doet hij daardoor ook niet.
Ik vind vooral de lugs wat “hoog”. De onderkant er van zweeft een beetje boven de pols.
Ik vind hem daardoor niet zo plat btw. Tenzij je hem strak draagt. Meevormen doet hij daardoor ook niet.
Eerlijk is eerlijk. De vorige generatie droeg fijner, maar die had dan weer die minder mooie kast.
De nieuwe Zep draagt gevoelsmatig hoog, maar dat komt omdat deze kast weer mooier is ontworpen. In beginsel is de kast niet dikker of grote. Puur de vorm is het enige verschil.
Dat is beter verwoord! Was voor mij een verrassing en dealbreaker toen ik hem voor het eerst paste op m’n kleine pols. Toen voor een 3861 saffier gekozen.
![]()
Dat 10th of a second bovenaan stoort me de tampeloeris.
Verder: gefeliciteerd.
Daar was ik dus ook bang voor. Daarom had ik ook de manufacture editie.
Maar ik wilde weer een zenith ep op staal. Tja. En dan ga ik dus voor de looks. Maar nu ik hem draag stoort het mij helemaal niet.
![]()
Twijfel nog om de band te brushen, maar denk toch dat ik dat ga doen.
Bij de vorige gen heb ik dat gedaan en vond dat gewoon tof. Overigens vond ik de vorige band met verborgen vlindersluiting mooier.
Heeft mij ook nooit gestoord… ondanks dat ik het oude mooier vind.
Tis zo’n detail
Ding lijkt wel nieuw
komt binnen deze week:
de Citizen nj0234-58x
flink blingbling inderdaad maar dat is ook wel eens leuk in mijn verder vrij rustige Citizen only verzameling
Ja, prima verzorgd lijkt me. ![]()

Een (echte) Prisma, wie kent dit merk in NL niet?! Voor m’n jongste zoon, loopt nu trouw elke dag met een Timex Weekenders en kan straks dit stukje Hollands glorie om de pols slingeren…
Congrats! Heel leuk! Maar is dat nou nog een beetje makkelijk om te (laten) onderhouden of repareren?
Mooi!
Wat komt er in plekje 3? ![]()