Nou die is ook niet echt een prijspakker. Moest 'm even opzoeken.
Gaaf hoor. Zeer benieuwd.
Nou die is ook niet echt een prijspakker. Moest 'm even opzoeken.
Gaaf hoor. Zeer benieuwd.
Klopt, maar wat betreft het totaalpakket wel een mooi prijskaartje: Zwitsers, veel heritage (als dat nog een ding is), in-house uurwerk en ben dol op een goed uitgewerkte skeleton met een balance wheel vol in de spotlights ![]()
Ja zeker klinkt buitengewoon goed allemaal. ![]()
Fantastisch
![]()
Gewoon twee NA’s?!
Op één been kendie nie lang staan hè ![]()
Deze is leuk! Zit er ook al een tijdje naar te kijken, maar twijfel of die niet te groot is voor mijn 16,5cm pols. Wat is jouw polsmaat en ervaring?
Lekker, hoor! Gefeliciteerd!
Who cares? Weet je wat pas echt zuur zou zijn? Als je een 37 koopt omdat je de 34 ‘als een stap te ver’ vindt klinken, terwijl je het stiekem minder mooi vindt.
Die 37 Club Sport heeft dezelfde lug to lug als mijn 41mm Seamaster. Dus het is ook best een forse afmeting.
Ik vond zowel de 34 als de 37 erg tof en de Club Sport is gewoon een top ding. Heb ze met veel plezier gedragen!
Laat je niet leiden door die specs, is wat ik eigenlijk wil zeggen ![]()
Plaatje voor de sfeer
I know.
Prachtig horloge en ik vind de paarse qua kleur ook het leukste
Balen dat ik geen foto’s heb gemaakt van de 34. Ik ging voor de 37 en focuste me daarop maar ik weet nog dat ik hem eigenlijk best mooi vond staan.
Binnenkort nog even een keer passen dus
Ik ben al wel met AI aan t spelen en mijn horloge doos zou er dan zo uit komen te zien
Let niet op de foute bracelets…maar lijkt me wel een leuke collectie zo
Nice! BB54 is 37mm.
Ook wel klein voor een duiker tegenwoordig he!
Onzin! Super vet ding!
Maar hij zit mij wel echt heerlijk ![]()
Precies. Voor ieder wat wils. Vind juist mooi als kast en wat band ziet voordat alles achter de pols wegvalt.
Super tof horloge, man! Nogmaals gefeliciteerd!
![]()
Ik zou ook voor 34 gaan!
Twee keer in een week. Lekker bezig ![]()
Deze smaakt goed in het groen! ![]()