Ik ben voor de 38mm gegaan.

Is dit de nieuwe 36mm ![]()
Echt een prachtig horloge ![]()
Dit is idd de 36mm. Gaat helaas nog wel even duren voordat hij binnen is ben ik bang.
Prachtig horloge, gefeliciteerd.
Ik had dit model ook en verkocht aan een forumlid met een metalen Vintage bandje van WatchGecko.
Later toch maar weer deze mooie Bambino besteld.
Hahahaha. Ik was net te laat om hem toen van je te kopen. Bleef maar in mijn hoofd zitten.
Mijn persoonlijke favoriet is de Mercury…
Zo is het maar net.
Wordt verrassend veel gedragen. Op de een of andere manier doet 'ie me denken aan een simpelere, frivolere tijd.
goedkoper ook
Waar blijven de plaatjes?
Helaas pindakaas heeft de firma UPS deze mooie The Citizen als voetbal gebruikt en is het datum venster half los van de wijzerplaat. Dus gaat ie weer terug. Verdrietig word ik ervan. ![]()
word ik ervan
Oei balen ![]()
![]()
Hoe dan?

Hopelijk snel en goed opgelost ![]()
Heb zelf op dit moment de Mars en een Earthphase Moonshine Gold.
Dat zijn twee prachtige kandidaten😎
Had ook een Moon maar die is verkocht.
Dat zag ik idd, ook heel gaaf!
Mars is gewoon tof omdat die op de Alaska is gebaseerd en gewoon een kekke kleur.
Deze spreekt mij echt aan🚀
Wat betreft gevoel, tja het zijn Swatches dus als je ooit een hebt gehad weet je hoe dat aanvoelt
Dat is het dus, heb geen idee en daarom wil ik ze ook passen. Hoor er verschillende verhalen over dat ze een beetke plastic( goedkoop) aanvoelen…
Incomming deze Traser H3 P65 Tactical Mission is opnieuw uitgebracht. Dit is het model “SandY” waar Stocker and Yale (gemaakt door MB-microtec) een order van het US department of defence kreeg. Het orgineel ontwerp is nu dus weer nieuw te koop onder de naam Traser H3 P65 TM want Stocker and Yale verkochten hun uurwerk divisie in de begin jaren 2000.
Onder,
The Stocker and Yale (SandY) P650 type 6

(Online Foto van Chronopedia)
Zo!!
dat ze een beetje plastic (goedkoop) aanvoelen…
![]()
Dat is correct.
Maar de vraag is: ga je ooit nog een Rolex halen?