Heel mooie band! Waar heb je hem vandaan? En een Speedmaster op leer is sowieso top, dus dat wordt genieten ![]()
Thx Jasper
Het is een Bulang. Zeer benieuwd. Maar de foto van Bulang wekt al veel vertrouwen. ![]()
Benieuwd naar deze band ervaring
Erg mooie combinatie, veel sprekender dan een zwarte band.
Dank je. Vind ik ook. Bruin doet het altijd erg goed. ![]()
Eigenlijk geen geld voor wat je ervoor krijgt
.
Prachtig horloge.
Ziet er puik uit zo op dit leer!
Leuke Bambino. Ben benieuwd hoe deze nieuwe maatvoering valt.
Klopt inderdaad.
Afwerking is ook altijd perfect bij de Orient horloges ![]()
Ja ben ik zelf ook heel benieuwd naar.
Had in het verleden de 40mm Bambino’s wel eens gehad en heb nu nog een 38mm automaat en een 38mm solar Bambino welke qua maat okee zijn.
Thx! ![]()
Mooi om te horen dat je zeer tevreden bent! Hele mooie combinatie is dit👌
Ik ben mijn een beetje aan het oriënteren betreft een Omega Moonswatch is dat wat? Na mijn weten heb je hem niet lang in jou collectie gehad
daarna in het blauwe gezet maar was zo verkocht…net te laat ![]()
Thx ![]()
Zo’n echte Moonwatch bevalt mij zeer goed. Alles klopt aan het model. Blij dat ik eindelijk na al die jaren de knoop heb doorgehakt.
Maar…de Moonswatch vond ik ook zeker een leuk model en prima voor het geld.
Ik heb er een aantal gehad. ![]()
Welke was je favoriet? Ik nijg heel erg naar de Mission to the Moon🌑 of Alaska🚀
Kan nog geen keuze maken, binnenkort maar eens passen. Heb ook geen idee hoe zon gevoel ik bij het horloge krijg.
Ja dit is een topper ![]()
Nog zo’n topper ![]()
Lekker man ![]()
Heb zelf op dit moment de Mars en een Earthphase Moonshine Gold. Had ook een Moon maar die is verkocht.
Als je qua looks het dichtstbij de Omega wilt zitten dan zijn Moon en Mercury de opties.
Mars is gewoon tof omdat die op de Alaska is gebaseerd en gewoon een kekke kleur.
Lava is ook wel leuk omdat die soort van de ST2 Ultraman looks benaderd.
Wat betreft gevoel, tja het zijn Swatches dus als je ooit een hebt gehad weet je hoe dat aanvoelt Als je wilt weten hoe een echte zou vallen en dragen qua vorm dan krijg je wel een goed beeld. Maar dan kan je net zo goed meteen een echte passen.