Het Grote incoming topic Deel XII

Welke is dit @TagEd ?

Ben benieuwd hoe die bevalt Anthony. Serieus left field dit.:ok_hand: Gefeleciteerd

1 like

Volgens mij is het deze strap

5 likes

Super gaaf! Voor welke variant ben je gegaan? Echt een plaatje!

1 like

Dank jullie wel Kristof en Vincent :+1:

Yep. Vorige maand op bezoek geweest bij Laurens. Alles gepast. Van prototypes tot de ceramic Nijntjes die hij aan het assembleren is en de lijn met de laatste nieuwe platen van Guy Allen. Wat een plaatjes, echt heel erg fraai. Ik ben fan van zijn designfilosofie.

Zal ik dit jaar eens een keer doen :+1:

4 likes

Nog niet definitief besloten, of de Black Aventurine of de Black Onyx.

Dus, zeg het maar:

• Black Aventurine
  • Black Onyx
0 stemmers

Doe uiteindelijk toch m’n eigen ding :kissing_heart:

15 likes

Tof. Verkopen ze toch nog Nijntjes? Die staan hier ook nog ergens op een lijst maar nooit beschikbaar.

@Ojjz, heb jij nog plannen in die richting?

2 likes

Michiel is op vakantie :crazy_face:

1 like

Kun je kiezen welke kroon?

1 like

Nee, volledig uitverkocht en de licentie met de erfgenamen van Dick Bruna is ook verlopen. Geen nieuwe Nijntjes op korte termijn te verwachten.

1 like

:cry:

Poh! Heerlijk Anthony. Ik heb nog niet besloten, want moet nog tijd maken om hem in het echt te gaan bekijken. Maar weet ook hoe laat het dan is :sweat_smile:

3 likes

Haha nee hoor, geen vakantie. Wel een huis aan het kopen, dus moet mn centjes nog even tellen.

1 like

Nope. Het is de ‘platte ui’ geworden bij het productiemodel. Wijzigingen voorbehouden :joy:
Overigens zal de kast ook ongeveer 1mm langer worden en zal de Capri uiteindelijk verder doorontwikkeld worden met een ander uurwerk, (mogelijk een) open caseback en in een hoger segment. Althans dat is het idee. Wat het uiteindelijk gaat worden gaan we vanzelf zien.

2 likes

Oh :thinking:

Oh :unamused:

1 like

Zoals al aangegeven, alles gepast. Een Cartier Tank al meermaals gepast en gedragen maar hoe mooi ook, deze past niet lekker op mijn pols. Deze Capri daarentegen, als gegoten. Zin in!

2 likes

Hier ben ik heel benieuwd naar. Welke variant? Mijn voorkeur gaat uit naar de onyx.

1 like

Ik dacht dat de onyx de ui kreeg en de andere varianten een ‘barrel’

1 like
3 likes

Bijzonder stijlvol en ontzettend mooi.

1 like