Standaard bij e-commerce versie.
Heb zep officieel op staal⊠en verder aftermarket leer. Heb jij gewone gesp of vouwsluiting?
Stalen band vond ik mehâŠ
Ik heb de e-commerce met vlinder en staal erbij (staal zelden gebruikt want flets bij grijs weer met de zilveren dial); de revival op staal + tuns band met Zenith vlinder; en sinds donderdag de reverse panda op staal.
Die laatste hoop ik in de zomer op staal te dragen, maar ik bestel binnenkort nog een Zenith vlindersluiting, en nog wat banden bij Tuns.
De OG band is niet top voor zijn prijs, maar ook geen drama.
De ladder bij de revival draagt dan wel weer heerlijk (maar ziet er niet uit
)
Met vlak bedoel ik niet de wijzerplaat, maar de wijze waarop hij op de pols ligt. Het is ook te zien op de foto die @kad net deelt. Hij ligt met die puntige lugs echt plat Ăłp je pols in plaats van dat hij lekker meevormt.
Is zo, maar stoort mij niet.
Woww
Ik vind vooral de lugs wat âhoogâ. De onderkant er van zweeft een beetje boven de pols.
Ik vind hem daardoor niet zo plat btw. Tenzij je hem strak draagt. Meevormen doet hij daardoor ook niet.
Eerlijk is eerlijk. De vorige generatie droeg fijner, maar die had dan weer die minder mooie kast.
De nieuwe Zep draagt gevoelsmatig hoog, maar dat komt omdat deze kast weer mooier is ontworpen. In beginsel is de kast niet dikker of grote. Puur de vorm is het enige verschil.
Dat is beter verwoord! Was voor mij een verrassing en dealbreaker toen ik hem voor het eerst paste op mân kleine pols. Toen voor een 3861 saffier gekozen.
![]()
Dat 10th of a second bovenaan stoort me de tampeloeris.
Verder: gefeliciteerd.
Daar was ik dus ook bang voor. Daarom had ik ook de manufacture editie.
Maar ik wilde weer een zenith ep op staal. Tja. En dan ga ik dus voor de looks. Maar nu ik hem draag stoort het mij helemaal niet.
![]()
Twijfel nog om de band te brushen, maar denk toch dat ik dat ga doen.
Bij de vorige gen heb ik dat gedaan en vond dat gewoon tof. Overigens vond ik de vorige band met verborgen vlindersluiting mooier.
Heeft mij ook nooit gestoord⊠ondanks dat ik het oude mooier vind.
Tis zoân detail
Ding lijkt wel nieuw