komt binnen deze week:
de Citizen nj0234-58x
flink blingbling inderdaad maar dat is ook wel eens leuk in mijn verder vrij rustige Citizen only verzameling
komt binnen deze week:
de Citizen nj0234-58x
flink blingbling inderdaad maar dat is ook wel eens leuk in mijn verder vrij rustige Citizen only verzameling
Ja, prima verzorgd lijkt me. ![]()

Een (echte) Prisma, wie kent dit merk in NL niet?! Voor m’n jongste zoon, loopt nu trouw elke dag met een Timex Weekenders en kan straks dit stukje Hollands glorie om de pols slingeren…
Congrats! Heel leuk! Maar is dat nou nog een beetje makkelijk om te (laten) onderhouden of repareren?
Mooi!
Wat komt er in plekje 3? ![]()
Eerlijk gezegd nog geen idee, op het moment ben ik tevreden met mijn duo, misschien nog een Speedmaster of toch wat anders. Geen haast en blijf rustig rondkijken alhoewel de nieuwe Longines spirit pilot 39mm wel blijft spoken ![]()

Na mijn vakantie ![]()
Heel mooi. Veel plezier ermee.
Al eerder gehad, maar verkocht. Spijt van gehad. Afgelopen weekend de allerlaatste beschikbare van deze batch via de website van Studio Underdog besteld. Komt waarschijnlijk morgen binnen ![]()
zin an!
42 en de 39?
Nice
Dankjewel!
Zeker, daar zijn adressen voor. Kennelijk kan o.a. Gerrit van accutron.nl hiermee uit de voeten.
De kleine was er al, maar door twijfel in de maat toch voor de grotere gegaan en eigenlijk echt in mijn sweet spot ![]()
Een mooie!
Gosjiemikkes Toon, das lekker zeg! ![]()
Inderdaad, Toon. Van harte! ![]()