Het Grote incoming topic Deel XII

komt binnen deze week:
de Citizen nj0234-58x

flink blingbling inderdaad maar dat is ook wel eens leuk in mijn verder vrij rustige Citizen only verzameling

15 likes

Ja, prima verzorgd lijkt me. :ok_hand:t2:

Screenshot_20260428-095559

Een (echte) Prisma, wie kent dit merk in NL niet?! Voor m’n jongste zoon, loopt nu trouw elke dag met een Timex Weekenders en kan straks dit stukje Hollands glorie om de pols slingeren…

12 likes

Congrats! Heel leuk! Maar is dat nou nog een beetje makkelijk om te (laten) onderhouden of repareren?

1 like

Zojuist gearriveerd.

Nieuwe watch roll van Tuns

25 likes

Mooi!

Wat komt er in plekje 3? :wink:

1 like

Eerlijk gezegd nog geen idee, op het moment ben ik tevreden met mijn duo, misschien nog een Speedmaster of toch wat anders. Geen haast en blijf rustig rondkijken alhoewel de nieuwe Longines spirit pilot 39mm wel blijft spoken :grin:

2 likes

9 likes

Sinds gisteravond rond mijn pols, aangenaam verrast

44 likes

scraped_image_imZHbX9

Na mijn vakantie :it:

51 likes

Heel mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Daarnet besteld. Levering begin mei.
I can’t wait.

45 likes

Al eerder gehad, maar verkocht. Spijt van gehad. Afgelopen weekend de allerlaatste beschikbare van deze batch via de website van Studio Underdog besteld. Komt waarschijnlijk morgen binnen :sunglasses:
zin an!

32 likes

Aangekomen :fire:

31 likes

42 en de 39?
Nice

1 like

Dankjewel!

Zeker, daar zijn adressen voor. Kennelijk kan o.a. Gerrit van accutron.nl hiermee uit de voeten.

1 like

De kleine was er al, maar door twijfel in de maat toch voor de grotere gegaan en eigenlijk echt in mijn sweet spot :ok_hand:

1 like

Een mooie!

1 like

Gosjiemikkes Toon, das lekker zeg! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Inderdaad, Toon. Van harte! :partying_face:

2 likes