Ja ik ben momenteel echt in de ban van innovatieve, value for money microbrands! ![]()
De CW is oprecht de max, al had ik de 42mm ook kunnen hebben volgens mij. Deze RZE is 40mm maar l2l blijft beperkt, en full titanium ![]()
Ja ik ben momenteel echt in de ban van innovatieve, value for money microbrands! ![]()
De CW is oprecht de max, al had ik de 42mm ook kunnen hebben volgens mij. Deze RZE is 40mm maar l2l blijft beperkt, en full titanium ![]()
Hm misschien dat ik in de toekomst en als de kans zich voordoet de rode eens probeer. De orient star lijkt me ook leuk maar vind de platen nog vrij druk (al heb ik niet elke lijn bekeken). Wat een hobby he
.
Heerlijk! Als je die zat bent na de zomer dan moet je maar even een berichtje sturen ![]()
Zal aan je denken ![]()
![]()
Geweldige keuze, ik heb de rode en zeer positief verrast. Awesome ding met die Breitlight case.
![]()
Mooi zeg! Van harte. ![]()
Lekker zomers modelletje ![]()
Thanks David ![]()
![]()
Mooi mooi mooi! Gefeliciteerd man!
Spannende week geweest precies
Zeg dat. Inderdaad ruim een week vertraging.
Heel erg niet fijn
Maar nu genieten ![]()
Dank je wel!

Heerlijk man. Genieten met ‘G’
Zeker Vincent, dank ![]()