Doe me een lol en schrijf eens een NA topic Anthony. Met bakken research achter de hand maak je er zeker wat moois van. ![]()
Altijd lekker in de zomer idd!
Dank je voor de aanmoediging ![]()
Poh, das een mooie Anthony! Ik ken deze uitvoering met zwarte plaat en gouden (of is dat het licht?) numerals helemaal niet. Supermooi!
Thanks Michiel!
Diepzwarte matte plaat met opgelegde volgouden numerals inderdaad. Best lastig om goed vast te leggen overigens.
Die maken hem wel af zeg ![]()
Wat een prachtig horloge. Nog een stapje erbij t.o.v. de witte plaat die je (ik iig) vaker ziet. Don Johnson in een smoking. Heel tof!
Thanks Ed!
Prachtig met die zwarte plaat! Gefeliciteerd.
Prachtig horloge. De band is ook gaaf!
Binnen! Valt niet tegen voor het geld (totdat hij volloopt bij de eerste regenbui)
De nato is ook prima maar even gewisseld naar leer
Wow! Schitterend dat goud met die zwarte plaat ![]()
Dank je wel Jasper ![]()
Oriënt is ondergewaardeerd
There, i said it
En terecht







