De zomer komt eraan. Bovendien had ik geen horloge meer en aangezien ik mee wil doen aan de Foto Challenge van @Capibara….
Volgens mijn ouwe commandomaatje @oni is bij tof. Dat zullen we nog wel eens zien.
De zomer komt eraan. Bovendien had ik geen horloge meer en aangezien ik mee wil doen aan de Foto Challenge van @Capibara….
Volgens mijn ouwe commandomaatje @oni is bij tof. Dat zullen we nog wel eens zien.
Je weet hoe dat vroeger op de basisschool ging hè: de coolste gast in de klas was niet cool door z’n BMX. De BMX was cool omdat híj erop zat.
Doet me toch denken aan

Dat is een uitstekende reden om een horloge te kopen natuurlijk.
Hee deze zijn gaaf! ![]()
Zit er een Eta uurwerk erin?
Benrus?
MKII Paradive.
Seiko NE15.
![]()
Ik vind de renders van de Brunmontagne ook wel tof! Maar als ik dan naar foto’s kijk van de kast, zoals ze gepost worden in het topic, wordt dat enthousiasme weer wat getemperd
Deze volgende week binnen. Mijn derde Traska, de eerdere twee verkocht,
Met de handige zesstaps clasp,
![]()
![]()
Traska hier, Traska daar, overal zit paardenhaar.

Gaaf, waar koop je nog een beetje een goed vintage exemplaar woordkunstenaar?
Gokje op Vinted, fingers crossed!

Ja, net als toen met die barvrouw in Trebinje. Wel jammer van die Hayabusa van die locals. Maar goed. Daar vroegen ze ook wel een beetje om.
Thanks Twan! Zoals ik je op de Rikketik al vertelde is dat natuurlijk een prototype. Ik wil uiteindelijk een strakker afgewerkte kast hebben voor de uiteindelijke variant en die komt er ook! ![]()