Het Grote incoming topic Deel XII

De zomer komt eraan. Bovendien had ik geen horloge meer en aangezien ik mee wil doen aan de Foto Challenge van @Capibara….

Volgens mijn ouwe commandomaatje @oni is bij tof. Dat zullen we nog wel eens zien.

19 likes

Je weet hoe dat vroeger op de basisschool ging hè: de coolste gast in de klas was niet cool door z’n BMX. De BMX was cool omdat híj erop zat.

4 likes

Doet me toch denken aan

chuck-norris-humor-will-never-not-be-funny-v0-09j4nhwvtmd71

3 likes

Dat is een uitstekende reden om een horloge te kopen natuurlijk.

1 like

Vorige week ook maar even snel een camera gekocht.

Anders lukt het alsnog niet.

8 likes

Hee deze zijn gaaf! :muscle:
Zit er een Eta uurwerk erin?

1 like

Dat heb ik juist met deze!

Het gaat een spannende strijd worden!

19 likes

Benrus?

1 like

MKII Paradive.

Seiko NE15.

1 like

:ok_hand:

1 like

Ik vind de renders van de Brunmontagne ook wel tof! Maar als ik dan naar foto’s kijk van de kast, zoals ze gepost worden in het topic, wordt dat enthousiasme weer wat getemperd

6 likes

Deze volgende week binnen. Mijn derde Traska, de eerdere twee verkocht,

Met de handige zesstaps clasp,

29 likes

:+1:

:face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Traska hier, Traska daar, overal zit paardenhaar.

4 likes

IMG_1074

6 likes

Gaaf, waar koop je nog een beetje een goed vintage exemplaar woordkunstenaar?

Gokje op Vinted, fingers crossed!

IMG_7745

4 likes

Ja, net als toen met die barvrouw in Trebinje. Wel jammer van die Hayabusa van die locals. Maar goed. Daar vroegen ze ook wel een beetje om.

1 like

Thanks Twan! Zoals ik je op de Rikketik al vertelde is dat natuurlijk een prototype. Ik wil uiteindelijk een strakker afgewerkte kast hebben voor de uiteindelijke variant en die komt er ook! :wink:

3 likes