Het moest er echt een keertje van komen… deze is incoming!!
Prachtig, zeer kleurrijk
.
Zit een solar uurwerk in van Seiko, helaas gewoon mineraalglas. Ben benieuwd, vind hem wel wat hebben met de wijzers als een Renault logo. Een poor man’s Porsche Design
Deze net opgehaald
Deze komt volgende week als het goed is
En deze is net afgegeven bij het pakketpunt
[quote=“EricPP, post:2615, topic:588305”]
En deze is net afgegeven bij het pakketpunt
Ben benieuwd naar je ervaringen, ik ben ook op zoek naar zo iets voor 6 horloges.
Stijltje hoor! ![]()
![]()
Gefeliciteerd met de aanwinst
Bijzondere mix van structuren.
Past wel bij je ![]()
Excuses. Verkeerde topic ![]()
was het maar zo’n feest
Het leek me geen heel onwaarschijnlijke aankoop dus ik dacht, toffe aanwinst ![]()
Maar helaas ![]()
Ahhh dacht echt even dat het je N.A was! Miss doorpakken? ![]()
![]()
![]()
Klopt! Past wel in mijn straatje
Op dit moment hebben andere zaken even voorrang, maar ik sluit het niet uit
Prachte kleur groen! ![]()
Dank je!
Ik heb toevallig recent de zelfde horloge rol/doos gekocht. Leuk ding voor het geld. Mijne in groen voor de sfeer
Hoppa! ![]()
![]()













