Gewoon doorgepakt dan maar ![]()
![]()
Leuk man. En de mooiste kleur. ![]()
Nog getwijfeld met het glossy donkerblauw, maar dit is toch veelzijdiger, en de grain past goed bij de architecturale vibe… zeer benieuwd!
Leuke prijs ook nog wel nu. Ik vind hem tof. Ben benieuwd naar je foto’s en ervaringen.
Je hebt overigens zonder twijfel de mooiste kleur gekozen
Ja, dit is mooi😍
In het kader van de verquartzing van mijn collectie is deze onderweg:

Niks aparts verder hoor, maar ik vind hem gewoon mooi en stoer en na een paar keer op het laatste moment toch niet besteld te hebben omdat ik hem wat aan de prijs vond nu maar eens van een mooie aanbieding gebruikt gemaakt.
Die Ascent HAQ heb ik ook naar zitten kijken, kan me zomaar voorstellen dat ik die ook nog eens koop.
Dan heb je net alles verkocht behalve de zogenaamde GADA one watch. Besluit je dat er toch een horloge voor de afwisseling in quartz en tegenovergestelde “kleur” moet komen ![]()
Onopvallende keuze van een merk in zwaar weer, maar met een gedetailleerde klassieke wijzerplaat, licht gelumde wijzers, onder 8mm dik, stalen band, perfecte diameter en Genta design ![]()

Mooi ding, al vind ik de urenwijzer met die rare lollipop erin helemaal niks. Hoe het “Swiss made” opgaat in de seconden-streepjes vind ik dan weer heel grappig gedaan. Alles bij elkaar vind ik het een leuk design met een wijzerplaat die niet snel verveelt, dus ik snap je keuze wel. Alvast veel plezier ermee.
Thx! Ja leuk detail van de plaatsing van Swiss made. Was mij nog niet opgevallen
De wijzers en lollypop kan ik mee leven. Heeft ook iets kenmerkends van de merkidentiteit. Het logo van B&M vind ik nl ook best mooi. Het is wel een beetje een gok maar hoop op de kwaliteit van een Omega Constellation (vintage double eagle) en designlooks richting de nieuwere Riviera maar dan iets kleiner met 38mm kast.
Heel tof! Lekker kleurtje ![]()
Dankje! Hij gaat meteen op een zwart rubber Seiko bandje, dan popt het geel nog meer.
Tja - al eerder gepost in de Doxa-draad; maar voor iemand die zo veel horloges serviced en er maar zo weinig zelf koopt, deze dan toch hier. Mijn lievelingskleur, en in de aanbieding.
Leuk Peter! Gaat je vast goed bevallen ![]()










