In korte tijd verslingerd geraakt aan mijn “chuncky” compressortje van Berny. Wat een lekker ding!
Vanavond spontaan op de knop gedrukt voor een ander model! Deze is nu onderweg;
In korte tijd verslingerd geraakt aan mijn “chuncky” compressortje van Berny. Wat een lekker ding!
Vanavond spontaan op de knop gedrukt voor een ander model! Deze is nu onderweg;
Eerder gekocht, helaas een kleine imperfectie op de wijzerplaat en kunnen retourneren. Nu nog een poging. The itch has beem scratched! Nu doorgaan voor een SBGX.

Dat was n mooie aanbieding, en lekker kleurtje.
Netjes ![]()
Dat doet 'íe goed…influencer op Youtube?
Er zijn meerdere opties.
Nope, leeft gelukkig in de echte wereld en niet in de digitale.
Hard werken en verstandig met potjes werken .
Lange termijn…korte termijn.
Plofkraker. ![]()
Wow feliciteer hem maar van mij
een prachtige aanwinst.
Alleen niet dragen als hij gaat stunten op zijn motor ![]()
Gekocht om 'm open te schroeven, maar nu ik 'm heb…wil ik 'm niet meer af doen.
Voor 25 euro zo blij als een kind.
Ik vinnum alleen wat te klein (diameter), dus uiteindelijk ga ik het kaliber toch bekijken ![]()
(Off topic: ik kan een bericht dat eenmaal gepost is niet meer editen heb ik de indruk. Is dat een TrustLevel 1 dingetje of heb ik niet goed gezocht?)
Tl1. Op het oog misstaat ie niet.
Dat scheelt weer een ton!
Tof horloge die oudere Riviera’s😄
Hahaha ja inderdaad. Thx, gokje maar verwacht hem ook te gaan waarderen
Heel vet!!!
Grote blij.
Wauw! 37mm?
Zo man!