Het Grote incoming topic Deel XII

In korte tijd verslingerd geraakt aan mijn “chuncky” compressortje van Berny. Wat een lekker ding!

Vanavond spontaan op de knop gedrukt voor een ander model! Deze is nu onderweg;

9 likes

Eerder gekocht, helaas een kleine imperfectie op de wijzerplaat en kunnen retourneren. Nu nog een poging. The itch has beem scratched! Nu doorgaan voor een SBGX.

copyImage

28 likes



Ik heb een nieuwe onderweg :wink:

26 likes

Dat was n mooie aanbieding, en lekker kleurtje.

1 like

Zoonlief (22) heeft zijn eerste kroon bij elkaar gewerkt.

Incomming


45 likes

Netjes :+1:

1 like

Dat doet 'íe goed…influencer op Youtube?

1 like

Er zijn meerdere opties.

Nope, leeft gelukkig in de echte wereld en niet in de digitale.
Hard werken en verstandig met potjes werken .
Lange termijn…korte termijn.

Plofkraker. :scream:

5 likes

Wow feliciteer hem maar van mij :ok_hand:t2: een prachtige aanwinst.
Alleen niet dragen als hij gaat stunten op zijn motor :face_with_peeking_eye:

1 like





Gekocht om 'm open te schroeven, maar nu ik 'm heb…wil ik 'm niet meer af doen.

Voor 25 euro zo blij als een kind.

Ik vinnum alleen wat te klein (diameter), dus uiteindelijk ga ik het kaliber toch bekijken :slight_smile:

(Off topic: ik kan een bericht dat eenmaal gepost is niet meer editen heb ik de indruk. Is dat een TrustLevel 1 dingetje of heb ik niet goed gezocht?)

21 likes

Tl1. Op het oog misstaat ie niet.

2 likes

En onderweg vanuit La douce France, geduld is een schone zaak :sweat_smile: (ik heb geen Tiffany&Co op de plaat)…

16 likes

Dat scheelt weer een ton!
Tof horloge die oudere Riviera’s😄

2 likes

Hahaha ja inderdaad. Thx, gokje maar verwacht hem ook te gaan waarderen

Incoming.

75 likes

Heel vet!!!

1 like

Grote blij.

1 like

Wauw! 37mm?

1 like

Zo man!

1 like