Jazekers de 37MM
1 van de grootste sleapers in de hele catalogus.
Ding is pure klasse.
Of niet @Fate_Amenable_To_Change
Jazekers de 37MM
1 van de grootste sleapers in de hele catalogus.
Ding is pure klasse.
Of niet @Fate_Amenable_To_Change
Mooie maat. Zeker één van de tofste Rolexen. Absoluut.
Toen ik het Omega Caliber 1040 voor het eerst in mijn vingers had was ik direct verliefd
In de basis een Lemania zoals de Speedmaster echter is deze Automatisch, 28800 tikgetal , minuten teller via een centrale wijzer.
Een knap exemplaar vinden is alles behalve makkelijk , vaak vochtschade en over gepolijste kasten.
Kan niet wachten totdat FedEx voor mijn
staat ![]()
Mega blij mee ![]()
Black Bay ceramic? ![]()
Yep. ![]()
Dat was snel. Morgen de voorzijde hopelijk.
Haha, ben benieuwd en we zien de plaatjes wellicht voorbij komen ![]()
Baas.
Ah van harte. Dit is inderdaad zo een horloge dat in het echt vele malen mooier is dan op een foto ![]()
![]()
Mooi!! Van harte. Nu nog de tijd goedzetten ![]()
Trustlevel-1 dingetje inderdaad…![]()
Heel gaaf en best een unieke uitstraling ![]()
't Is wat 't is.
Wel een tikkie onhandig dat je geen typo’s kan corrigeren.
En…een lijstje met afkortingen leek me leuk/handig. Toen ik net lid was (en af en toe nog steeds) snapte ik posts niet vanwege de afkortingen. Maar om zo’n lijst te kunnen beheren/managen moet je wel steeds die post kunnen bijwerken.
Nouja…ik ben hier te gast, dus dan houd je je aan de regels. Gewoon naar even geduld hebben ![]()
![]()
![]()
Thanks. Een 15-tal seconden achter. Dat kan natuurlijk niet. ![]()
Zit je in een andere tijdzone?