Het Grote incoming topic Deel XII

Jazekers de 37MM

1 van de grootste sleapers in de hele catalogus.
Ding is pure klasse.

Of niet @Fate_Amenable_To_Change

5 likes

As za :watch:

28 likes

Heb een zwak voor geborsteld grijs…

17 likes



Aangestoken door de BB Chrono 39? Hell yeah!
Deze gele chrono besteld😬

31 likes

Mooie maat. Zeker één van de tofste Rolexen. Absoluut.

1 like

Toen ik het Omega Caliber 1040 voor het eerst in mijn vingers had was ik direct verliefd :smiling_face_with_three_hearts: In de basis een Lemania zoals de Speedmaster echter is deze Automatisch, 28800 tikgetal , minuten teller via een centrale wijzer.

Een knap exemplaar vinden is alles behalve makkelijk , vaak vochtschade en over gepolijste kasten.

Kan niet wachten totdat FedEx voor mijn :door: staat :blush:

Mega blij mee :fire:

45 likes

Mogelijks is deze morgen ingekomen. :heart_eyes:
We gaan eerst kijken en passen.


Morgen dus meer. :crossed_fingers::laughing:

13 likes

Black Bay ceramic? :sweat_smile:

2 likes

Yep. :laughing:
Dat was snel. Morgen de voorzijde hopelijk.

1 like

Haha, ben benieuwd en we zien de plaatjes wellicht voorbij komen :+1:t3:

1 like

Ingekomen :partying_face:

38 likes

Baas.

1 like

Ah van harte. Dit is inderdaad zo een horloge dat in het echt vele malen mooier is dan op een foto :ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi!! Van harte. Nu nog de tijd goedzetten :crazy_face:

1 like

Trustlevel-1 dingetje inderdaad…:sleepy:

Heel gaaf en best een unieke uitstraling :muscle:

1 like

't Is wat 't is.
Wel een tikkie onhandig dat je geen typo’s kan corrigeren.

En…een lijstje met afkortingen leek me leuk/handig. Toen ik net lid was (en af en toe nog steeds) snapte ik posts niet vanwege de afkortingen. Maar om zo’n lijst te kunnen beheren/managen moet je wel steeds die post kunnen bijwerken.

Nouja…ik ben hier te gast, dus dan houd je je aan de regels. Gewoon naar even geduld hebben :+1::+1::+1:

2 likes

Thanks. Een 15-tal seconden achter. Dat kan natuurlijk niet. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Zit je in een andere tijdzone?

Kan mij niet herinneren zo uit te kijken naar een horloge, na al die jaren.


:smiling_face_with_three_hearts:

50 likes