Heerlijke klok!
Neen hoor. Waarom denk je dat?
Foto is gtrokken om 11u32 46 sec.
Omdat het 8 uur geleden geen 11:30 uur was.
Deze is echt heel tof. Lichtelijk jaloers hoor ![]()
Wie gaat het horloge voor je regelen?
Mooi ! en die met centrale wijzers zijn erg tof.
Inderdaad, het was 14u20 toen ik de foto poste die ik om 11u30 had getrokken. ![]()
Ja dat is echt een hele toffe complicatie
Gefeliciteerd met je mooie NA
Gaaf dat het je gelukt is! Erg tof horloge.
Waar heb je deze opgesnorkeld?
Heel vet!
Dank!
Uhrforum waar ie voor een vrij hoge vraagprijs opstond maar de verkoper erg redelijk in de onderhandeling was.
Merci!
Tof
Ed, gefeliciteerd
Heb je wellicht een linkje voor de straps?
Zeker!
Dank je wel! Mijn vader was een fanatiek stripboeken verzamelaar, had er ongeveer 2500. Vond deze daarom wel erg toepasselijk en was er al even naar op zoek.






