Het Grote incoming topic Deel XII

Heerlijke klok!

2 likes

Neen hoor. Waarom denk je dat?
Foto is gtrokken om 11u32 46 sec.

Omdat het 8 uur geleden geen 11:30 uur was.

Deze is echt heel tof. Lichtelijk jaloers hoor :wink:

Wie gaat het horloge voor je regelen?

Mooi ! en die met centrale wijzers zijn erg tof.

1 like

Inderdaad, het was 14u20 toen ik de foto poste die ik om 11u30 had getrokken. :wink:

Ja dat is echt een hele toffe complicatie

Vandaag nog een keertje op de Berny knop gedrukt!
Incoming;

9 likes

Bijna onderweg. :+1:
Copyright HdeR.

4 likes

Deze ML05 binnengekregen met een stapeltje parachute straps

15 likes

Door vakantie nog niet gepost, mijn NA op CTS rubber van Delugs :heart_eyes:

35 likes

Gefeliciteerd met je mooie NA

1 like

Hiermee sluit ik een laaaaange zoektocht naar een normaal betaalbaar exemplaar af.

35 likes

Gaaf dat het je gelukt is! Erg tof horloge.

Waar heb je deze opgesnorkeld?

1 like

Heel vet!

1 like

Dank!

Uhrforum waar ie voor een vrij hoge vraagprijs opstond maar de verkoper erg redelijk in de onderhandeling was.

Merci!

1 like

Tof :ok_hand: Ed, gefeliciteerd

2 likes

Heb je wellicht een linkje voor de straps?

Zeker!

2 likes

Dank je wel! Mijn vader was een fanatiek stripboeken verzamelaar, had er ongeveer 2500. Vond deze daarom wel erg toepasselijk en was er al even naar op zoek.

1 like