Grappig, liep toevallig vanmiddag tegen deze aan bij de kringloop. 56 jaar oud (!!).
Toepasselijk horloge ![]()
Grappig, liep toevallig vanmiddag tegen deze aan bij de kringloop. 56 jaar oud (!!).
Toepasselijk horloge ![]()
Gefeliciteerd, robuust en stijlvol ![]()
Na het grote succes van Berny Nummer 1 heb ik niet snel op de knop gedrukt voor Berny Nummer 2 in mijn collectie.
Voor dit geld kan je nog eens wat doen ![]()
Wederom enorm blij met deze aankoop; Chuncky looks en top specs.
Blij mee!
Ik zat er ook al naar te kijken tof ding. Echt een uitzondering dat ik deze … (hoe heet het merk?) kan vergeven dat het een hommage is
Hopelijk is het uurwerk ook een beetje van kwaliteit ![]()
Gaaf hoor! Mooie wijzer set ook.
Ik had hier al een versie van met rode wijzerplaat. Met 36mm is dit niet geschikt voor iedereen, maar perfect voor mijn ienienienie pols.
Geen logo, maar het is er eentje uit de stal van Tandorio. Met logo aanschaffen kan ook. Het glas is saffier, het automatische uurwerk is een Myota 8215, het betrouwbare werkpaard wat tegenwoordig veel in de wat goedkopere automatische horloges te vinden is. Ze zijn af fabriek uitstekend gereguleerd. Hacking, hand winding en tot 200 meter waterdicht.
De strap is van nylon, erg prettig om te dragen, maar ziet er niet zo luxe uit misschien. Persoonlijk geef ik daar niet zo om. Als ik zie wat ik voor circa 80 euro krijg, dan vind ik dat ik het nog niet zo slecht gedaan heb.
NA net uitgepakt. De zeldzame KitKat Sarb025.
Zoveel detail en afwerking in dit horloge. Ik denk bij daglicht nog veel meer diepte in deze choco wijzerplaat.
Kijk ook naar die kastvorm, bijna GS achtig !
Zo dat is wel een hele toffe sarb! Nog nooit gezien.
Hele gave sarb is dat zeg!!!
Geniet ervan! Prachtige wijzerplaat ook.
Oee, heel fraai! Gefeliciteerd!
Heel gaaf ! Gefeliciteerd geniet ervan.
Heel cool die speedtimer!
Het uurwerk is relatief nieuw op de markt? Lijkt betrouwbaar, loopt netjes en geen problemen, we gaan het zien!
Een mooie! Ik heb de blauwe 045 gehad, inderdaad een mooie kast.
In ieder geval niet onopvallend en fascinerend om naar te kijken. Veel plezier ermee!