Het Grote incoming topic Deel XII

nou… was meer een antwoord op het sentiment van @Brick :grimacing:

1 like

Geen meevallende aangifte inkomstenbelasting gekregen dus?

1 like

Oef, nice zeg!

Dibs. Heb vast wel wat leuks om in te ruilen tzt.

1 like


Deze leuke zomer beuker incoming voor de zeil vakantie!

26 likes

nee, dat zou meer in de sfeer van vermogensbelasting liggen denk ik

1 like

Toffe horloges. Ik keek net even op de site en de groene zou mij ook wel kunnen bekoren. :+1:t2:

1 like

Tof ding :+1:

Ik heb het vintage origineel incoming :innocent:

(Heb er al een maar die mist de originele band :blush: :sweat_smile:)

11 likes

Ook heel gaaf! Meestal koop ik dan liever de vintage. Maar met deze wil ik graag kunnen zeilen en zwemmen. Dan is nieuw net wat veiliger en praktischer.

1 like

Ja dat ga ik met de vintage maar niet proberen :face_with_peeking_eye: :sweat_smile:

1 like

Gelukkig, anders had ik jouw mooie klok in bescherming moeten nemen :wink:

1 like

Geen zorgen, ik houd m’n vintage horloges angstvallig uit de buurt van water :grin:

1 like

En binnengekomen!

Geinig hoor!

30 likes

Hah dus toch niet incoming. Ik was te snel :sweat_smile:

1 like

Top horloge! :star_struck: gaaf ook op die band :ok_hand:

1 like

HiHi, en dat kan natuurlijk niet… wat een passie wbcoupe !

2 likes

Precies, die moet er wel bij :grin:
Had al wel zitten zoeken naar losse originele banden; worden ook wel eens aangeboden, maar nog niet langs zien komen in de juiste kleur. Dus dan maar zo :laughing:

1 like

Die van het nieuwe type zijn breder zeker

1 like

Ja klopt, die zijn 2 mm breder.

Overigens ben ik over het algemeen niet zo’n purist als het om banden gaat. Een origineel vintage leren bandje zul je mij niet gauw zien zoeken. Maar bij zo’n kunststof horloge is een leren bandje gewoon een beetje raar, daar moet gewoon dat originele kunststof bandje op :grin:

3 likes

Ik haat het H.F
:face_vomiting:

2021-Volkswagen-T-Cross-10-TSI-Comfortline-Auto

3 likes

Patek 2508.

58 likes