nou… was meer een antwoord op het sentiment van @Brick ![]()
Geen meevallende aangifte inkomstenbelasting gekregen dus?
Oef, nice zeg!
Dibs. Heb vast wel wat leuks om in te ruilen tzt.
nee, dat zou meer in de sfeer van vermogensbelasting liggen denk ik
Toffe horloges. Ik keek net even op de site en de groene zou mij ook wel kunnen bekoren. ![]()
Ook heel gaaf! Meestal koop ik dan liever de vintage. Maar met deze wil ik graag kunnen zeilen en zwemmen. Dan is nieuw net wat veiliger en praktischer.
Ja dat ga ik met de vintage maar niet proberen
![]()
Gelukkig, anders had ik jouw mooie klok in bescherming moeten nemen ![]()
Geen zorgen, ik houd m’n vintage horloges angstvallig uit de buurt van water ![]()
Hah dus toch niet incoming. Ik was te snel ![]()
Top horloge!
gaaf ook op die band ![]()
HiHi, en dat kan natuurlijk niet… wat een passie wbcoupe !
Precies, die moet er wel bij ![]()
Had al wel zitten zoeken naar losse originele banden; worden ook wel eens aangeboden, maar nog niet langs zien komen in de juiste kleur. Dus dan maar zo ![]()
Die van het nieuwe type zijn breder zeker
Ja klopt, die zijn 2 mm breder.
Overigens ben ik over het algemeen niet zo’n purist als het om banden gaat. Een origineel vintage leren bandje zul je mij niet gauw zien zoeken. Maar bij zo’n kunststof horloge is een leren bandje gewoon een beetje raar, daar moet gewoon dat originele kunststof bandje op ![]()
Ik haat het H.F
![]()




