Wij nemen de schuld wel op ons, behalve de financiële ![]()
Beauty ![]()
Zal ik ook zeggen.
![]()
Oef. Mooi hoor. Gefeleciteerd
Poh. Schitterend.
Toch weer de zwarte? Blijft leuk hè.
Geniaal leuk
Is dit een Dagaz?
Holy cow die naam heb ik lang niet gehoord. Nee dit is de MKII Paradive.
Daar is ooit een top review over geschreven.
Wat een zouteloos lulverhaal voor een overpriced Benrus clone.
Ja daar stond HF’er Monaco bekend om. Het is dat hij ooit in Freetown wat levens heeft gered (dat van @Pauwelix onder andere, die lag echt kantje boord na die drie flessen Lagavulin) anders hadden we hem allang in de Donau gekieperd.
Ik vind hem echt heel erg mooi.
Die zit momenteel undecover in Polotsk en het is onduidelijk of hij daar internet heeft.
Ik denk dat je nu net in je comfort zone zal landen.
Ik ben benieuwd. Dit soort uitstapjes vind ik erg leuk om te proberen maar het kost enige zelfovertuiging.
En geld.
![]()
Muchisimo!

