De zoektocht naar iets alledaags blauws heeft geleid naar deze Twelve in 36mm. Komende week incoming ![]()
Ik vond die gele Speedmaster van je eigenlijk de perfecte vakantiebeater! Tof ding was dat! Deze ook trouwens
veel plezier ervan!
Ja zeker ook gaaf. Maar ik heb afgelopen week een paar keer gemerkt dat ik onbewust de chrono had aangezet.
Op vakantie zit ik in de zee en en in het zwembad en wil dan niet na hoeven denken of ik de pushers onderwater heb ingedrukt.
Anyways hij is naar een mede-forumer.
Wow…heel erg mooi!
Schitterend!
Congrats ![]()
Vorige week onverwachts mijn Serica Commando handopwinder kunnen verkopen (vragende mensen kunnen geholpen worden). Retemooi horloge, maar ik was ergens niet helemaal overtuigd van het uurwerk, alhoewel er nooit problemen mee waren (dit voor de koper!). Ik ben toch meer van de otomaten. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus toen er afgelopen weekend opnieuw voorraad was, heb ik er toch weer eentje besteld, nu met de Cali wp (die heb ik nog niet). Zojuist het bericht ontvangen dat 'ie onderweg is. En ja, ik ben fan van de bonklip, flimsy though it may look.
Incomming de Blue Tuna marinemaster 300
SBBN037J1.
Nieuw in de doos. Gekocht bij Magi van Solo Japan.
Ik heb echt nog steeds een Seiko hart, hoewel ik de afgelopen 2 jaar weinig tot geen nieuwe Seiko heb gekocht.
Kom je iedere keer weer terug naar dit prachtige merk met vele gezichten.
Als ik de geruchten moet geloven is de SBBN04x de laatste run van de Tuna mm300 lijn. Één van Seiko’s meest kenmerkende Designs. Er is werkelijk niets wat erop lijkt.
High end Quartz uurwerk de 7C46, de typische Shroud rond de kast, Diashield, 5 jaar batterij duur en lest best de lume die ik als nachtlamp gebruik.
Cool ![]()
OOOOO, dat is een hele mooie zeg! ![]()
Gefeliciteerd!
Aah, vandaar die likes op mijn oude foto’s in “Tuna only”![]()
Blijven echt gave horloges, deze heeft ook een bol glaasje, zeer tof!
Ooit komt er nog een terug!
Gefeliciteerd, past wel in jouw stijl Tom.
Mooi en chique ![]()
Dank u, dank u!
Net een Daytona. ![]()
Zou je denken? ![]()