Prachtig! ![]()
Thx.
Die kleur wijzerplaat zag ik hier op het forum vaak op prachtige foto’s van Grand Seiko modellen (ook van jou?). Daarom staat bijvoorbeeld de quartz GS SBGP001 ook op mijn shortlist, lekkere grab-and-go horloge.
Duidelijk te zien waar het GS dna vandaan komt.
Prachtig horloge!
Mooie Tudor met een prachtige wijzerplaat. Enjoy!
Paar subtiele wijzigingen bij jouw horloge maar erg fraai ook.
Begin jaren 80 had ik een mooie quartz lcd van Seiko. Helaas heb ik het horloge niet meer… Seiko heeft altijd aantrekkingskracht op mij gehad. Toen ik de Spring Drive van Seiko ontdekte wist ik: zo een wil ik ook ooit nog eens hebben. De Atera Blue van GS staat al bovenaan mijn wensenlijst sinds ie uit is. Ik heb er nu een in bestelling via Chrono24. Ben benieuwd hoe ie in het echt is. Maar als ik de reviews mag geloven is het een schitterend horloge. Het plaatje heb ik van internet. In afwachting van de levering.
Schitterend. Ik ben benieuwd naar de live fotos.
Prachtig!
Hier ook zeer benieuwd naar jouw foto’s tzt…
Lekker Hein! ![]()
![]()
![]()
Oh wauw! Echt supercool! Ik zit er ook al steeds naar te loeren.
Schroom niet om straks wat plaatjes in het Grand Seiko topic te plaatsen!
Heel gaaf!! Deze bij de AD in Leuven gezien. Echt een beauty. Alvast veel draagplezier gewenst.
Pelagos FTW!
Is dit dezelfde als hij Bare watches?
Mooi hoor! ![]()
Ja dat is dezelfde, SLGA025.
Hier nog een Chopard incoming. Heel benieuwd of de 35mm gaat bevallen maar ziet er wel tof uit met de opgelegde geelgouden roman numerals en verzonken guilloché-subdials. Jammer van de missende cabochon op de kroon maar daar dat mag de pret niet drukken. Mocht iemand een idee hebben waar ik de cabochon of een vervangende originele kroon kan vinden hoor ik het graag!
Mooi! Welke referentie is dit?
Een Linea d’oro ref. 1110