Het Grote incoming topic Deel XII

Zou chopard dat niet kunnen leveren?

1 like

Ja ik had al even gekeken maar het ziet ernaar uit dat die het alleen icm een full service doen en die heeft hij net in oktober gehad. Ik ga sowieso wel eens bij ze vragen als hij binnen is👌

1 like

Ah maar dan heeft die geen service bij chopard gehad toch? Want anders zat die er waarschijnlijk wel weer op.

Hoe dan ook, mooi horloge. We zien de foto’s wel komen :grin:

3 likes

Nee dat klopt, de documentatie van de service zit er wel bij. Ik vond de prijs erg scherp en neem die kroon dan op de koop toe. Ik vind het verder een erg geslaagde uitvoering en ben benieuwd hoe een dun 35mm horloge met korte lugs en 18mm band gaat bevallen. Wordt vervolgd in elk geval!

3 likes

Zowieso een stukje vakmanschap!

2 likes

Microrotor?

1 like

Poe dat durf ik niet te zeggen maar ik vermoed van niet, hij heeft een gesloten caseback en ander time only modellen uit de serie lijken een normale rotor te hebben. Ik zal em eens openen als hij er is.

1 like

Ik had al sinds najaar '23 de Seiko Presage SRPD97J1 Zen Garden:

Deze krijgt nu gezelschap van de iets grotere SRPD42J1, met net zo’n frosted textuur en indices, lijkt me een prachtig duo😍

Foto verkoper. Tweedehands dus maar nog tamelijk nieuw. Saffierglas, 4R35 caliber met handwinding en hacking.

26 likes

:drooling_face: wij eisen een uitgebreide NA met heul veul foto’s! :fire:

simpsons-desk

7 likes

Heb hem om gehad in Düsseldorf, daar krijg je geen spijt van! Beauty :smiling_face_with_three_hearts:! Alvast veel voorplezier en gefeliciteerd met je aankoop!

1 like

OK 2026 is een week onderweg en als ik vrije dagen heb kan ik het niet laten om het www af te struinen op zoek naar mooie horloges. Gevolg van alles onderweg…

Redelijk divers maar ik bleef steeds naar deze horloges terugscrollen. Wordt leuk de komende dagen/weken met pakketjes uitpakken en hopen dat ze in werkelijkheid net zo bevallen als op de plaatjes.

29 likes

:muscle:

Mooie versie, alvast gefeliciteerd !

Leuk, lekker breed beginnen en dan trechteren naar een kerncollectie.

Eerste incoming van '26.

45 likes

2026 amper onderweg en ook ik kon het niet laten.

tissot-t1378074406100-prx-powermatic-80-titanium-18766259

images

25 likes

Te gekke aanwinst Dan! :+1:t2::+1:t2:

1 like

Leuke Timex, ik krijg er IWC-vibes van

1 like

Oh, ik heb getwijfeld, moet ik de KS linen dial nu wel of niet doen. Recensies lezen, filmpjes kijken, meten op de pols (iets wat er qua grootte op lijkt), het blijft maar doorgaan… Is 't ie niet te groot? De datum… En bovenal, is 't ie nog wel te krijgen? De mannen hier die er een hebben zijn vooralsnog erg gehecht aan hun KS en verkopen hem niet, en elders loopt het piepkleine voorraadje zienderogen terug… Dus…toch maar op Chrono een der laatste der Mohikanen besteld (na eerst een aantal Seiko’s hier op het forum van de hand gedaan te hebben, voorwaarde van mezelf).
En vandaag kwam het verlossende bericht uit het Land der Rijzende Zon dat 'ie verstuurd is en onderweg naar mij…

En dat wordt dan KS nummertje zeven :innocent:

42 likes

Thanks, wel weer een field-watch maar een stuk minder kostbaar dan de Explorer.
Dus gelijk maar een trip naar Tenerife geboekt.
Volgende week lig ik op het strand :parasol_on_ground::tropical_drink::watermelon::desert:

5 likes

29 likes