Nog steeds wachtende op de Oris, maar ik kon me niet inhouden vandaag met de CW sale. Hopen dat hij ook echt geleverd wordt ![]()
Haha, ik had er ook al een in m’n mandje. Must resist!
Is die van jouw al binnen?
Nee, nu wel al 2 dagen op Schiphol kennelijk. Hemelsbreed hier 15km vandaan ![]()
Jij?
Ah balen! So close…
Nee ook niet, maar ik zat in de tweede batch.
Zou vorige week een update krijgen mbt de status maar niks gehoord.
Hoop dat de douane je pakje snel doorstuurt.
Communicatie is niet hun sterkste punt helaas. Je krijgt alleen sociaal wenselijke antwoorden als je ze aanspreekt op communicatie en beloftes. Daar hebben ze nog een hoop te verbeteren.
Thnx!
Tijdens mijn reis door Vietnam kwam ik bij een officiële dealer deze leuke Seiko SUR509P1 tegen.
Nog niet vaak gezien. Ik kon hem niet laten liggen.
Eens.
Incoming Casio GW-M5610-1ER met oude 3159 module met EL Backlight.
Met behulp van ChatGPT uiteindelijk gevonden in Italy bij een Juwelier.
Nog geen spoor van een rekening voor kosten zoals invoer. In de mail van de bezorger (GOFO, nooit van gehoord) staat dat zij bij levering nooit om kosten vragen en de levering gratis is. Ben benieuwd! Lijkt dus wel of er verder geen kosten bij komen maar ik wacht rustig af, had er wel rekening mee gehouden.
Dat klinkt voorzichtig positief. Zou mooi zijn. Had zelf ook al wat opzij gezet mbt invoerkosten etc.
Hoop dat je horloge snel geleverd wordt.
En binnen! Eerste indruk is heel goed. Leuke vibe!
Het horloge kwam op 3 banden waar ik er 1 had verwacht, zal vast ergens iets verkeerd gelezen hebben
Denk dat ik nog een suede band in zandkleur er bij ga zoeken.
Blij mee!
Leuk ding zeg! De plaat ligt visueel hoog in de kast wat een mooi effect geeft wat je normaal minder ziet in deze prijsklasse.
Precies! Dat trok mij ook over de streep, een platte plaat had ik niet gekozen.
Gefeliciteerd erg leuk horloge om te zien! Lijkt ook nog veel 3D op de wijzerplaat te hebben ondanks het ontbreken van indexen?
Echt zeer tof!