Het Grote incoming topic Deel XII

Yep

1 like

Zo dan, dat was een ā€˜productieve’ zondag.
Een hele rij nieuwe klappers. Gefeliciteerd!

Super :ok_hand:

1 like

Op vakantie was ik op zoek naar een mooie dresser. In Barcelona veel juweliers bezocht voor een (neo) vintage horloge met witte plaat. Helaas niet kunnen slagen. S’avonds een beetje scrollen op chrono24. En voordat ik het wist lag onderstaande in mijn winkelmandje. Gelukkig was schoonvaders zo vriendelijk om afgelopen zaterdag 2 uurtjes te wachten tot PostNL mijn aanwinst zou afleveren. Morgen thuis en maar meteen om de pols gooien.

37 likes

Bovenste plaatje is van internet. Nieuwe foto’s volgen.

Net om 19:00 ging de pre-order live en schijnbaar na 5 minuten alweer uitverkocht.

Zat nog te treuzelen maar blijkbaar toch net optijd op de knop gedrukt. Incoming! Levering ergens september zeggen ze…

32 likes

Nice, was dus Close…
Strakke klok
:+1:

1 like

Jeetje wat zijn er weer een berg gave dingen onderweg! Congrats allen! :sunglasses:

1 like

Incoming

55 likes

Cool! Veel horloge voor de centen denk ik.

1 like

Thanks! Denk ik ook wel, dat cal. L888.5 is blijkbaar erg goed. En om 1 of andere reden ā€˜klikt’ de combo van die grijze bezel met de mesh opeens heel hard in m’n hoofd. Tot vorige week enkel interesse in een volledig zwarte op H-link… maar nu moest het absoluut deze versie worden. Doet wat Omega NTTD aan, en ook wat vintage…

2 likes

Als het goed is, deze vanaf vanavond

image

14 likes

The great mistery watch. :+1:

1 like

Lijkt mij ook een zeer strakke combinatie :+1:

1 like

Beetje submariner toch? Of bedoel je de mesh?

Ja de combo op de mesh inderdaad! Die titanium NTTD is geweldig, maar ik heb voor mezelf uitgemaakt (voorlopig) niet meer dergelijke bedragen aan horloges uit te willen geven :stuck_out_tongue:

3 likes

een SBGX357 ā€œSky Flakeā€

54 likes

Heerlijke incoming. :ok_hand: Perfect formaat (voor jou :wink:) en in Ti.

1 like

Prachtig en mooie vervanging :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vet zeg!

1 like