Het Grote incoming topic Deel XII

Gaaf gefeliciteerd. Vanaf heden met saffier glas toch? Ben benieuwd hoe die je bevalt.

1 like

Proficiat. Het blijft toch gek dat GS de naam Skyflake official omarmde bij dit model, terwijl het eigenlijk de SBGA407 is die echt als eerste die naam kreeg vanuit de community.

1 like

Vet hoor! Heel benieuwd naar je bevindingen!

1 like

Deze alweer een tijdje niet gehad dus incoming :sweat_smile::roll_eyes:. Dit is een foto van mijn vorige (of die daarvoor…)

25 likes

Bedankt! Ja, vanaf deze batch heeft alles saffier terwijl ze daar eerst zo fanatiek tegen waren :sweat_smile:

Zal na ontvangst her en der op dit forum wel wat plaatjes en ervaringen posten :smiley:

1 like

Blijft top (als iemand anders de afschrijving al genomen heeft :wink:)

1 like

Dit idd. Nieuw (zwarte of rode) is nu 4800 :sweat_smile:

Weer een paar mooie hand made straps uit Australië ontvangen. Later een review.

10 likes

Komt nog een netter horloge op leer naast aangezien staal geen optie meer is:

Panerai
Pam00754

2 likes

Bandje!

11 likes

Nice. Fluco of Strps?

1 like

Deze? Tof! :+1:

22 likes

:+1: Deze…

https://www.watchgecko.com/products/hatherley-badalassi-carlo-watch-strap-earth-brown?variant=56039307346306

3 likes

Dat is m :ok_hand:

Zou graag een plaatje posten maar dat ligt helaas nog niet binnen mijn bevoegdheid dus bedankt @daffie !

2 likes

:pray: We moeten snel die petitie opstarten!

2 likes

Wat is er met je account gebeurd?..

#FreeNoad

3 likes

Heeft geholpen :index_pointing_at_the_viewer:

5 likes

Kleine error combinatie hotmail (I know) maar daarna ook Outlook via mobiel. Inmiddels wel via Gmail op pc geen problemen om 2fa aan te zetten. Was vooral een kwestie van mails die niet binnen kwamen.

Wordt aan gewerkt (zijn meer HF leden die nu virtueel ‘vast’ zitten) Ik ga op dit account wel gewoon verder.

Plaat je van de Panerai nog maar :star_struck:

27 likes

Die kroon :pinched_fingers:t2::pinched_fingers:t2:

2 likes

:laughing: :facepunch:

Waanzinnig mooie incoming hoor. Prachtige wijzerplaat. :ok_hand:

1 like