Het Grote incoming topic Deel XII

Cool :sunglasses:. Gefeliciteerd met deze NA

1 like

leuk voorkomen :ok_hand:

1 like

Fraai hoor. Wat is je polsmaat?

2 likes

17,5 ongeveer!

Grijs bezeltje

22 likes

Van harte! Een hele mooie :slight_smile:

1 like

Dibs

1 like

Proficiat, mooie uitvoering. Die grijze bezel maakt hem net wat anders :sunglasses:

1 like

Niet mis! Hoe is de sluiting? Dat valt wel eens tegen bij mesh banden :blush:

Geniet ervan! Ideale zomercompagnon :ok_hand:

2 likes

Sluiting is top! En met glidelock.

24 likes

Veel waar voor je centen :+1:t2:

1 like

Ziet er goed uit.

Ook ik ben aan het wachten op iets nieuws.
DHL is er druk me bezig zeggen ze.

Gek gemaakt door een aantal leden hier op HF… :laughing:
HGP-dive-watches-monnin-case

8 likes

Absoluut. Ik heb een Sub gehad, maar dat was in mijn beleving echt niet zo veel beter dan dit. Een groot voordeel van deze is geen gepolijste vlakken (en natuurlijk veel zorgelozer dragen).

Het L888.5 werkje loopt na 4u ook nog op de seconde gelijk.

3 likes

Dat ziet er goed uit! Omega kan er wat van leren :ok_hand:

1 like

Die kunnen het ook wel maar dan moet je wel een nieuwe Planet Ocean kopen :blush:

6 likes

Deze sluiting viel me nou het meeste tegen aan de nieuwe PO.

1 like

Dat ziet er inderdaad niet slecht uit. De Speedmaster sluiting ben ik ook zeker over te spreken! Het ging me meer over de mesh sluiting op de Seamasters :thinking:

4 likes

Ziet er erg fraai uit! Je zou je bijna afvragen waarom je nog meer dan 2200/2500 aan een horloge zou uitgeven. Hoe is het gevoel aan de kroon van het longines uurwerk?

1 like

Brrr idd. Dat drieluik aan band delen onder de pols verdiend geen schoonheidsprijs idd :face_with_peeking_eye:
De nieuwe Longines is perfect, best wel in het vaarwater van hun eigen (Swatch Group) seamaster. Je zou bijna denken dat er daar een nieuw model van in de maak is :thinking:

2 likes

Zéér goede, solide schroefkroon. Ook hier premium gevoel.

2 likes

Proficiat, mooie combi grijs en de Milanese band. Heel veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like