Hah, ja. Als je een echt goede tip krijgt moet je ook handelen denk ik dan. Ben heel benieuwd, heb er zin in.
De eerste vraag die in me opkomt, als ik aan dit model denk denk ik aan deze kleur wijzerplaat. Waren er toen ook al verschillende configuraties, of was dat de enige, en zit ie daarom zo sterk in ons collectief geheugen?
net als nu zwart en wit, panda en reversed panda. verder zijn er voor de stalen geen opties
22 juni hier gepost mijn nieuwe(!) Seiko SBBN037 blue Tuna.
Gekocht bij Solo-Japan. Aangezien de batterij leeg was is hij eerst naar Seiko Japan teruggegaan voor een check en een nieuwe batterij. Vandaag kwam hij binnen.
Splinternieuw!
De laatste der Mohicanen! De Tuna 300m is discontinued. Als ik goed geïnformeerd ben.
Vet! Wristshot?
Alles aan deze klopt. Prachtig zeg. Voor de leek: laat je dit opsturen? Hoe werkt zoiets?
Thanks.
Eh… ja. Was te ver om te rijden. ![]()
Nee.
![]()
Zooooooooo das eene lekkere ![]()
![]()
Gefeliciteerd en heel veel fijne polstijd gewenst.
Heel vet ![]()
Ahzo, dat wist ik niet. Dat doen ze wel goed dan. Ze hoeven natuurlijk ook niks uit te melken.
Haha nee. Gewoon elke paar jaar een nieuwe referentie, kleine dingen wijzigen en door.
De overgang van handwinder valjoux naar deze zenith was wel een enorme shock. En inmiddels zit er een eigen uurwerk in. Met overigens ook een andere dial layout. Is je dat wel eens opgevallen?
Deze en de voorgangers hadden de subdials mooi uitgelijnd op de 9-3 as. Vanaf hun eigen uurwerk is dat niet meer het geval.
Ik heb zelf de voorkeur voor de old fashion lay-out.
De Certina DS Super PH2000M STC Limited Edition Titanium
Ben benieuwd hoe die in real life eruit ziet.
Mooi hoor! Vet apparaat!
![]()
Zelf wel al een paar keer gedacht de gele te snacken ![]()
Is wel lekker zomers ![]()
Dure snack ![]()
Blauw ook…Mooie NA!